Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL


Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL l  Assalamualaikum korang. Sihat ke? Al-maklumlah nak masuk hujung tahun ni kan musim hujan, so ramai lah yang jatuh sakit. Demam, selesema, batuk semua ada. So make sure korang jaga diri korang bebaik ok. Rehat dan makan dengan betul. Cakap tentang hujung tahun, eh lagi beberapa bulan je lagi kita nak melangkah ke tahun 2020.
Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL

Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL

Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL

Serius lah dah nak masuk tahun 2020!! Macam tak caya je kan. Rasa macam baru je beberapa tahun lepas je melangkah masuk Y2k dan bercakap tentang tahun 2020 ni. Tentang kereta terbang lah, dunia robot lah, eh macam macam lagi lah. Tapi realitinya ada ke semua tu. Hehe. Imaginasi zaman kanak-kanak kan!!

Bila masuk tahun baru je, sure ramai lah sibuk nak pasang azam dan capai target tahun baru kan. Ada yang bercita-cita tinggi seperti plan nak bina banglo Selangor dan KL lagi. Wow sangat kan!!. Semoga tercapai hendaknya.

Sebab tu lah bila masuk hujung tahun ni, memasing dah start dok cari planner dan kalender untuk catat semua perkara yang perlu dibuat pada tahun depan. Tapi selalu korang beli planner dan kalender dekat mana erk? Bukan apa, Ana nak share dengan korang yang korang boleh beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL serendah RM0.80 SAHAJA!! Murah giler kan. So buat apa nak beli yang mahal-mahal kalau yang murah ada. Sama je fungsi dia kan. Hehe. Jangan marah pada kaki-kaki planner hat yang mahal-mahal tu naa.

Kenapa Perlu Beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL?

1. Hanya RM0.80 Sebuah

Macam Ana cakap tadi, harga Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni hanya semurah RM0.80 saja!! Tak perlu nak bayar mahal-mahal. Beli 10 pun tak sampai RM10 u olls. Memang menjimatkan.

2. Is Kandungan Yang Lengkap

Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL
Siapa kata barang murah tak best?? Kalau korang nak tau, walau harga Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni hanya RM0.80 tapi isi dalam tu bukan sekadar kalender tahun 2020 semata tau, malah lengkap dengan saving notes, fitness checklist dan juga ruangan nota. 32 muka surat semuanya. Best kan!!

3. Cover Planner Yang Cute

Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL
Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL
Bab-bab cute ni siapa tak suka kan? Lagi-lagi kalau benda tu kita guna setiap hari kan. Macam Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni, terdapat 4 design cover yang korang boleh pilih. Nak jadikan hadiah awal tahun untuk kawan-kawan dan family memang sangat sesuai. Eh nak buat doorgift kenduri kawen hujung tahun ni pun boleh sangat. Nak lagi best korang hadiahkan sekali dengan Yasin Murah. Baru lah lebih bermakna pemberian korang tu. Dapat ganjaran pahala lagi. Tak kan tak nak kan?

4. Kualiti Terbaik Beb


Ni lagi satu sebab kenapa korang wajib beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni. Walau harga murah, tapi bab kualiti no compromise orang putih kata. Dengan saiz comel 10 x 15cm, cover planner ni menggunakan 260gsm Art Card with glossy finishing. Manakala tulisan dalam Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni sangat terang dan jelas. Bukan cap photostat ok!! Sebab kertas yang digunakan ialah kertas 70gsm simili paper. Sebab tu semua pelanggan yang pernah beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL nui semua berpuas hati dengan kualiti yang mereka dapat.

5. Penghantaran Setiap Hari Bekerja


Nak lagi best bila beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni ialah penghantaran adalah setiap hari bekerja u olls. Hari ni order (provided before pukul 10 pagi), esok insyaAllah abam pos laju dah pin pin depan pintu rumah korang. Sebabnya semua Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni adalah READY STOCK!! Tak perlu pre-order bagai.

Nak COD? Pun boleh bagi korang yang tinggal di sekitar Lembah Klang. Tapi make sure buat appointment lah dulu ye. Lagi satu COD hanya pada setiap hari Isnin hingga Khamis sahaja termasuk di McD Denai Alam. Untuk yang tinggal di area Kajang, korang boleh COD di McD Kajang Perdana pada hujung minggu.

Cara Nak Beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL

Bagi korang yang berminat nak beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL untuk diri sendiri atau untuk jadikan sebagai hadiah, korang boleh terus WhatsApp ke www.wasap.my/60126460421 atau www.wasap.my/601151044524.

Nak dapatkan FREE POSTAGE? Atau nak beli dengan kredit atau debit card? Korang boleh beli Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL ni laman web Shopee di www.shopee.com.my/urbanshops.  So selamat lah merancang azam dan aktiviti untuk tahun depan ok. Yang penting make sure jaga kesihatan sekali.


Mini Planner dan Kalender Murah di Selangor dan KL Reviewed by Ana Suhana on September 24, 2019 Rating: 5

9 comments:

  1. Nini pun dah beli beli planner 2020 heheh. Excited pulak dah nak kerja XD

    ReplyDelete
  2. Comel plus harga pun murah kan Ana..

    ReplyDelete
  3. Mama saya tentu suka planner begitu. Harga pun tak mahal sangat.

    ReplyDelete
  4. Menarik ni, dekat nak masuk tahun baru memang inilah orang cari...

    ReplyDelete
  5. kak ana belum ada lagi ni AS kena cari lah pas ni :) comel pulak design2 dia kan :)

    ReplyDelete
  6. bagus untuk kekal organised. klo CT hangat2 chicken shit je hahaa..
    aawal2 tahun smngat lama2 kelaut..

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.