Lindungi Kenderaan Anda Dengan Jaminan Lanjutan Kereta Dari Fincrew



LINDUNGI KENDERAAN ANDA DENGAN JAMINAN LANJUTAN KERETA DARI FINCREW


Apakah cara terbaik untuk mengelakkan bil pembaikan yang mahal selepas jaminan pengilang anda telah tamat tempoh? Satu cara untuk melindungi dompet anda adalah dengan melabur dalam jaminan lanjutan kereta. Dengan melanjutkan jaminan kenderaan anda atau membeli pelan perlindungan auto, anda boleh menjimatkan wang untuk pembaikan dan keselamatan jalan raya untuk tahun-tahun yang akan datang



Apa Itu Jaminan Lanjutan Kereta?


Janinan lanjutan kereta ialah pelan perkhidmatan pilihan yang meliputi pembaikan tertentu kenderaan dan penggantian alat ganti pada harga diskaun. Ia juga dikenali sebagai kontrak servis kenderaan atau jaminan alat ganti. Kebanyakan pelan perkhidmatan ini selepas jamnan pengilang anda tamat, walaupun kedua-dua kontrak kadangkala boleh bertindih. Jaminan pengilang disertakan dalam pembelian kenderaan, manakala jaminan lanjutan auto dibeli secara berasingan.



Apakah Yang Dilindungi Oleh Jaminan Lanjutan Kereta?


Umumnya jaminan lanjutan kereta meliputi pembaikan dan penggantian untuk kerosakan yang berlaku. Bergantung pada pelan anda, ia mungkin melindungi bahagian rangkaian kuasa, sistem elektrik, penyaman udara dan sistem-sistem lain. Jaminan lanjutan jarang meliputi penyelenggaraan rutin. Biasanya pemilik perlu bertanggungjawab untuk perkara seperti penukaran minyak, pad brek, dan tayar. Syarikat jaminan lanjutan kereta terbaik menawarkan beberapa pilihan perlindungan, jadi anda boleh memilih pelan yang paling sesuai dengan keperluan kenderaan anda.



Kenapa Anda Memerlukan Jaminan Lanjutan Kereta?



Pemilik Kereta Dengan Jarak Tempuh Yang Tinggi Boleh Menikmati Ketenangan Fikiran.


Terdapat satu jangka hayat yang dijangkakan untuk setiap bahagian kereta, dan semakin jauh kilometer yang mereka tempuhi, semakin besar kemungkinan bahagian ini akan rosak dan memerlukan pembaikan yang ketara. Kereta dengan jarak tempuh yang tinggi berkemungkinan besar akan mengalami kerosakan. Namun begitu, dengan jaminan lanjutan atau pelan perlindungan auto yang dimiliki, anda boleh memandu dengan tenang. Mana-mana pembekal jaminan kereta yang sah boleh menghubungkan anda dengan syarikat penunda untuk membawa anda ke kedai kereta bertauliah yang terdekat jika anda terkandas di tepi jalan disebabkan kerosakan kereta. Pembekal jaminan anda juga mungkin melindungi bil dan pilihan kereta sewa.



Sesuaikan Jaminan Mengikut Keperluan Anda


Dalam kebanyakan kes, jaminan pengilang memiliki syarat khusus dalam cetakan halus yang menjadikannya tidak begitu sesuai untuk kebanyakan pemandu. Walau bagaimanapun, pembekal pelan perlindungan kenderaan atau jaminan lanjutan mungkin boleh menyesuaikan perlindungan yang mampu memenuhi keperluan khusus anda. Di Fincrew, mereka menawarkan pelan perlindungan yang berbeza, dan pasukan profesional mereka yang berpengalaman boleh membantu anda memilih pelan yang sesuai dengan bajet anda sambil memberikan anda perlindungan komponen yang anda perlukan.



Memaksimumkan Nilai Jualan Semula Kereta Anda


Anda tentunya mahukan sebanyak mungkin duit yang boleh diperoleh daripada kereta anda jika anda memutuskan untuk menjualnya. Anda boleh melindungi nilai tersebut dengan membeli jaminan lanjutan kereta. Sesetengah lanjutan kereta boleh dipindahkan dengan bayaran yang kecil, menjadikan kereta anda lebih diingini pembeli berbanding dengan kereta tanpa jaminan lanjutan. Kenderaan yang diselenggara dengan kerap akan memiliki keadaan terbaik untuk semua komponennya, ini memberikan jaminan kepada pembeli bahawa kereta anda berbaloi dengan wang yang mereka keluarkan.



Mengapa Memilih Fincrew?


Fincrew ialah salah satu peneraju penyedia insurans secara online dan paling terkemuka di Malaysia, berkat perkhidmatannya yang berkualiti tinggi. Proses mereka yang mudah, hanya memerlukan sedikit usaha dan masa dari pihak anda. Mereka menawarkan pelbagai pakej jaminan lanjutan kereta mengikut bajet anda dan telah dilatih untuk mendengar keperluan anda. Visi Fincrew adalah untuk melangkaui jangkaan pelanggannya. Kepuasan pelanggan merupakan keutamaan mereka.


Lindungi Kenderaan Anda Dengan Jaminan Lanjutan Kereta Dari Fincrew Reviewed by Ana Suhana on August 28, 2022 Rating: 5

No comments:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.