Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515


KUALA LUMPUR, 25 April 2022 - Mobile Legends: Bang Bang, komuniti permainan mudah alih terbesar mengumumkan tiga wira terbaru yang bakal bertempur; Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem untuk menghangatkan lagi kempen 515 menjelang Hari Raya ini.


"Pemilihan tiga selebriti ini sangat menepati sasaran perancangan pengembangan syarikat teknologi yang berpengkalan di Shanghai itu untuk mengukuhkan pasaran di Asia Tenggara" menurut kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh MOONTON Games.


Janna Nick, Hairaul Azreen dan Hun Haqeem sambut raya sebagai hero Mobile Legends: Bang Bang untuk kempen 515


Jom sambut Raya dengan hero Mobile Legends: Bang Bang heroes, Tang Wanwan, Ling dan Yin di mana mereka dalam misi untuk membantu menyelamatkan Hari Raya Tok! Nikmati video bertemakan Raya oleh MOONTON Games - yang penuh dengan mesej-mesej bermakna yang menceritakan kisah Tok - seorang wanita warga emas yang tinggal bersendirian dan memerlukan bantuan wira MLBB untuk membantu menjadikan hari rayanya sebagai kenangan yang tidak dapat dilupakan. Dengan kuasa "We Together Than Me" adakah hero-hero tersebut berjaya menyelamatkan Raya Tok?


Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

JANNA NICK sebagai Tang Wanwan

"Ia sememangnya satu pengalaman penggambaran yang mengagumkan dengan semua orang memakai baju raya di kampung. Benar-benar mengembalikan suasana hari raya yang sangat saya rindukan"

 

HAIRUL AZREEN sebagai Yin

"Ini merupakan pengalaman pertama saya menganyam ketupat dengan tangan sendiri. Ianya merupakan pengalaman yang hebat dan sekarang saya boleh menganyam sendiri ketupat di rumah!!"



HUN HAQEEM sebagai Ling

"Ia sememangnya satu cabaran untuk saya kejar dan tangkap ayam semasa penggambaran. Ayam-ayam itu sangat laju!! Namun krew berjaya berkongsi beberapa helah bagaimana untuk tangkap ayam"



Janna Nick sebagai Tang Wanwan dalam “Tang Wanwan: Quest for the truth”


Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

Ditayangkan pada 17 April, Tang Wanwan 'dihidupkan' apabila Janna Nick berjaya mempamerkan persembahan yang cemerlang dengan membawakan watak wira MLBB, Tang Wanwan. Ramai yang kagum dengan personaliti comel Janna Nick tetapi dalam masa yang sama, ia juga merupakan seorang hero yang sangat menakutkan yang berjaya menahan serangan hendap oleh seorang pembunuh upahan yang dihantar oleh Black Dragon yang pernah menjadi kawan baik Tang Wanwan. Untuk Tang Wanwan mencari kebenaran, dia perlu pergi ke M-World dan memulakan pencariannya.



Filem Solo Mini Ling dan Yin Akan Datang


MOONTON Games juga telah menyediakan 2 lagi filem solo mini yang menarik tentang Ling dan Yin yang dibintangi oleh Hun Haqeem sebagai Ling, dan Hairul Azreen sebagai Yin tidak lama lagi!


Filem solo mini Ling, "Ling: The Chosen One" telah ditayangkan pada 24 April dan filem solo mini Yin, "The Ultimate Challenge" pula akan ditayangkan pada 2 Mei. Kedua-dua pelakon tersebut tidak sabar untuk menunjukkan beberapa pergerakan dan kemahiran koreografi yang unik dan hebat dalam filem mini mereka masing-masing.  Hairul Azreen dan Hun Haqeem memainkan peranan mereka dengan luar biasa, menguasai pergerakan perlawanan menggunakan senjata mereka, berdasarkan cerita dan kemahiran hero Mobile Legends.


Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515


Siri Animasi Global


Juga jangan ketinggalan untuk menyaksikan Siri Animasi Global yang mempamerkan kisah-kisah lain tentang ketiga-tiga wira MLBB ini. Memberikan satu lagi sisi hiburan kepada penonton dan peminat MLBB, Siri Animasi Global akan ditayangkan pada tarikh yang sama dengan filem mini ketiga-tiga hero tersebut.



Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

Ulang tahun 515 : Skin baru Tang Wanwan, Ling, Yin tersedia untuk masa terhad!


Jangan ketinggalan untuk dapatkan tiga skin baharu yang akan tersedia untuk masa terhad semasa acara tersebut berlangsung. Selain daripada estetika pakaian jalanan futuristik yang unik, skin juga menampilkan kesan kemahiran, bunyi dan alih suara yang baru.


Yang pertama dikeluarkan ialah M-World Wanwan, yang kini tersedia untuk 899 berlian. M-World Ling pula dikeluarkan pada 23 April, manakala M-World Yin akan tersedia pada 30 April. Ketiga-tiga pemakaian eksklusif ini akan ditawarkan dengan 30% diskaun selama tiga minggu, dan boleh didapati dalam kedai dalam permainan sehingga 5 Jun.



515 All Star Pre-heat


Anda boleh menyaksikan pengurus bintang blockbuster, dan juga influencer paling hebat dari seluruh SEA semuanya berkumpul dalam satu video! Ketahui semua persiapan di sebalik acara besar itu, dan juga mengenali para bintang secara lebih dekat.


Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515


Acara Undian Ingame All Star


Undi influencer kegemaran anda, Jess No Limit dan ChooxTV dalam acara undian All Star, yang akan bertanding dengan 200 influencer lain yang bersaing untuk merebut tempat dalam pertarungan ALLSTAR. MOONTON Games juga teruja untuk mengumumkan kerjasamanya dengan salah satu jenama telefon dan elektronik terkemuka dunia, Samsung Electronics. Samsung juga akan membuat persembahan bersama di ALLSTAR Showdown 2022.


“Samsung Malaysia teruja untuk mengumumkan kerjasama kami dengan ALL STAR. Dengan kerjasama ini, kami berharap dapat menunjukkan prestasi peranti siri Galaxy A dan mampu memberikan pengalaman yang mengagumkan untuk pemain permainan,” kata KM Liew, Ketua Perniagaan MX, Samsung Malaysia Electronics.


Fasa Undian All Star akan bermula pada 29 April dan berakhir pada 4 Mei.  Nantikan lebih banyak perkembangan di halaman Facebook MLBB Malaysia, yang juga akan melancarkan kempen untuk mengetengahkan Fasa Pengundian All Star pada 29 April.


Peminat tempatan digalakkan untuk mengambil bahagian dengan berkongsi siaran kempen ke halaman FB mereka; dan pemenang akan dipilih untuk menerima kad Touch N' Go edisi terhad bertemakan 515 dan barangan MLBB yang lain.


Tang Wanwan, Ling dan Yin akan membuat penampilan sulung mereka mulai 16 April 2022 dan seterusnya.

Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515

Tahun ini MLBB 515 M-WORLD membawa seni ke tahap yang lebih tinggi. Ia bukan sekadar mural biasa. Ia lebih daripada apa yang anda lihat. Mobile legends telah menggabungkan kreativiti dengan teknologi terkini iaitu pengalaman Augmented reality (AR).


AR ialah pengalaman interaktif persekitaran dunia sebenar di mana objek dalam dunia nyata dipertingkatkan melalui maklumat persepsi yang dijana komputer. Ia juga merupakan versi dunia fizikal sebenar yang dipertingkatkan yang dicapai melalui penggunaan elemen visual digital. AR merupakan trend yang semakin berkembang di kalangan syarikat yang terlibat dalam pengkomputeran mudah alih dan aplikasi perniagaan.


Bagi pengguna yang ingin mendapatkan pengalaman ini, mereka perlu pergi ke mana-mana karya seni mural yang telah dilukis di mercu tanda terkenal di Kuala Lumpur dan Johor.  Pengguna perlu menyemak imbas kesan 515Mworld di Instagram dan menghalakan kamera mereka ke arah logo kempen 515 pada mural dan menyaksikan M-world dihidupkan.  Satu lagi perkara yang hebat ialah, Mobile legend mempunyai kod QR permata tersembunyi pada mural dan pengguna perlu menjawab kuiz untuk memenangi kulit epik yang unik.  Aktiviti ini sedang berlangsung sehingga 15 Mei 2022.


Untuk maklumat lanjut, sila ikuti Mobile Legends: Bang Bang di Facebook, Youtube dan TikTok. Muat turun permainan dan nikmati perayaan di App Store dan Google Play sekarang!



Mengenai MOONTON Games

Ditubuhkan pada 2014, MOONTON Games ialah sebuah syarikat global khusus untuk pembangunan permainan, penerbitan dan e-sukan. Dengan lebih 1000 pekerja di seluruh dunia, syarikat ini mengendalikan cawangannya di Indonesia, Malaysia, Singapura, Hong Kong, Filipina dan China. Ia telah berjaya melancarkan beberapa permainan mudah alih berprofil tinggi secara global di lebih 30 buah negara di seluruh dunia. Mobile Legends: Bang Bang ialah permainan bintang semasa dan arena pertempuran dalam talian berbilang mudah alih (MOBA) terkemuka di seluruh dunia.



Mengenai Mobile Legends: Bang Bang

Mobile Legends: Bang Bang ialah permainan Mobile Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) paling popular di seluruh dunia yang menyatukan komuniti melalui kerja berpasukan dan strategi. Dengan lebih satu bilion pemasangan dan 105 juta pengguna aktif bulanan, permainan yang memenangi anugerah itu adalah antara 10 teratas yang paling banyak dimainkan di lebih 120 negara. Dengan capaian yang meluas di seluruh rantau Asia Pasifik, berbilang pemain tersedia di 190 negara dengan kehadiran esports global yang meluas.



Mengenai Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung memberi inspirasi kepada dunia dan membentuk masa depan dengan idea dan teknologi transformatif. Syarikat itu mentakrifkan semula dunia TV, telefon pintar, peranti boleh pakai, tablet, peralatan digital, sistem rangkaian dan memori, sistem LSI, penyelesaian faundri dan LED. Untuk berita terkini, sila lawati Bilik Berita Samsung di news.samsung.com.

Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Sambut Raya Sebagai Hero Mobile Legends: Bang Bang Untuk Kempen 515 Reviewed by Ana Suhana on April 27, 2022 Rating: 5

1 comment:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.