Game Sakan? Jom Sertai Liga Wira Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Hari Raya Ini!




Game Sakan? Jom Sertai Liga Wira Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Hari Raya Ini!

Mobile Legends, komuniti permainan dalam talian terbesar di Asia Tenggara memperkenalkan avatar baharu untuk menarik pemain yang lebih muda menerusi kempen 515



KUALA LUMPUR, 8 April 2022 - Mobile Legends: Bang Bang, komuniti permainan mudah alih terbesar mengumumkan tiga wira terbaru yang bakal bertempur; Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem untuk menghangatkan lagi kempen 515 menjelang Hari Raya ini.





MOONTON melihat pemilihan tiga selebriti ini sangat menepati sasaran dan perancangan syarikat teknologi yang berpengkalan di Shanghai itu untuk mengukuhkan pasaran di Asia Tenggara.


“Sejak dikeluarkan pada 2016, kami sentiasa mengiktiraf rantau Asia Tenggara sebagai salah satu pasaran utama kami. Oleh itu, kami mengasimilasikan ciri permainan kami sedekat mungkin dengan budaya tempatan.


“Janna Nick adalah salah seorang selebriti yang berbakat besar di Malaysia dan telah menerima banyak pengiktirafan. Dia juga seorang wanita muda yang mengkagumkan dan bertenaga. Bersesuaian dengan karakter dan karisma dimiliki, kami mahu pemain wanita kami mengenali wataknya yang kuat.



“Hairul Azreen pula adalah nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi di kalangan pemain Mobile Legends di Malaysia. Dikenali sebagai seorang yang sangat komited dalam kerjaya seni dan seni mempertahankan diri, menjadikan Hairul Azreen persona yang sangat sempurna dalam Mobile Legends.



“Hun Haqeem, beliau berasal daripada negeri Sarawak dan secara tidak langsung menyempurnakan identiti Citrawarna Malaysia. Dengan dinamik mudanya, dia melengkapkan Trio MLBB 515 pada musim perayaan ini”, katanya.



Menariknya, setiap Wira Mobile Legends ini direka bersesuaian dengan imej sebenar selebriti terpilih supaya para peminat boleh mengenali bintang kegemaran mereka itu.



Janna Nick sebagai Tangwanwan


Seorang penstrim berbakat dan muzikal, kemahiran Tang Wanwan adalah melontar dart. Perwatakannya yang ringkas, peramah dan tegas akan mendedahkan dirinya apabila bertemu Black-Dragon. Ketahui sebab Black-Dragon memainkan peranan penting dalam pengembaraan Tang Wanwan apabila menerima jemputan ke M-World dan memilih untuk bertarung di sana.



Hun Haqeem sebagai Ling


Seorang pendekar pedang beremahiran tinggi dan seorang murid kepada Dragon Master, yang perjalanannya tidak dijangka dalam permainan ini. Pakar seni mempertahankan diri yang berdaya saing dan angkuh telah bertemu dengan Zilong di M-World dan mencetuskan pertarungan sengit. Ketahui mengapa Ling dan Zilong tidak sepakat sepanjang pengembaraan mereka!



Hairul Azreen sebagai Yin


Seorang pemain game yang bersemangat dan berbakat dalam kehidupan sebenar dan di M-World, Yin telah membentuk personanya sebagai seorang genius game yang juga peramah dan berfikiran terbuka. Walau bagaimanapun, jangan tertipu dengan daya tarikannya yang optimis. Yin seorang yang berdaya saing dan bercita-cita tinggi untuk menguasai semua jenis permainan dan muncul juara. Adakah Yin berjaya melepasi semua cabaran untuk memasuki M-World?


“WE is better than ME” - Get together, unite and party at the 515 annual event Mobile Legends tahunan: Bang Bang 515 M-World yang bakal bermula pada 12 April hingga 23 Mei 2022 akan menyaksikan lebih 100 juta pemain aktif bersatu untuk satu siri aktiviti dalam permainan yang menakjubkan sambil meraih pelbagai ganjaran.


Sepanjang aktiviti berlangsung, pemain bakal menikmati:


● Pesta Karnival 515 + Jualan Kilat 515 (12 April - 28 April)

● Kulit Baharu (New Skins)

● Bonus Log-Masuk 515

● Sistem pertempuran serba baharu: Kem Penciptaan

● Oracle Psionic (25 April - 16 Mei)

● Akses Percuma Semua Wira (7 & 8 Mei)

● Perlindungan Bintang apabila bekerjasama dengan rakan (15 April - 15 Mei)


Selain itu pembangun Moonton juga teruja untuk mengumumkan kerjasamanya dengan jenama elektronik terkemuka dunia, Samsung yang juga akan hadir di ALLSTAR Showdown 2022.


“Samsung Malaysia teruja untuk mengumumkan kerjasama kami dengan ALL STAR. Dengan perkongsian ini, kami berharap dapat menunjukkan prestasi peranti siri Galaxy A dan mampu memberikan pengalaman yang mengagumkan untuk pemain permainan,” kata KM Liew, Ketua Perniagaan MX, Samsung Malaysia Electronics.


Tang Wanwan, Ling dan Yin akan membuat penampilan sulung mereka mulai 16 April 2022 dan seterusnya.


Untuk maklumat lanjut, sila ikuti Mobile Legends: Bang Bang di Facebook, Youtube dan TikTok. Muat turun permainan dan nikmati perayaan di App Store dan Google Play sekarang!


LINK UNTUK TEASER TANG WANWAN:- https://fb.gg/v/cm4LjCqHt2/



Mengenai MOONTON Games


Ditubuhkan pada 2014, MOONTON Games ialah sebuah syarikat global khusus untuk pembangunan permainan, penerbitan dan e-sukan. Dengan lebih 1000 pekerja di seluruh dunia, syarikat ini mengendalikan cawangannya di Indonesia, Malaysia, Singapura, Hong Kong, Filipina dan China. Ia telah berjaya melancarkan beberapa permainan mudah alih berprofil tinggi secara global di lebih 30 buah negara di seluruh dunia. Mobile Legends: Bang Bang ialah permainan bintang semasa dan arena pertempuran dalam talian berbilang mudah alih (MOBA) terkemuka di seluruh dunia.



Mengenai Mobile Legends: Bang Bang


Mobile Legends: Bang Bang ialah permainan Mobile Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) paling popular di seluruh dunia yang menyatukan komuniti melalui kerja berpasukan dan strategi. Dengan lebih satu bilion pemasangan dan 105 juta pengguna aktif bulanan, permainan yang memenangi anugerah itu adalah antara 10 teratas yang paling banyak dimainkan di lebih 120 negara. Dengan capaian yang meluas di seluruh rantau Asia Pasifik, berbilang pemain tersedia di 190 negara dengan kehadiran esports global yang meluas.



Mengenai Samsung Electronics Co., Ltd.


Samsung memberi inspirasi kepada dunia dan membentuk masa depan dengan idea dan teknologi transformatif. Syarikat itu mentakrifkan semula dunia TV, telefon pintar, peranti boleh pakai, tablet, peralatan digital, sistem rangkaian dan memori, sistem LSI, penyelesaian faundri dan LED. Untuk berita terkini, sila lawati Bilik Berita Samsung di news.samsung.com.


Game Sakan? Jom Sertai Liga Wira Mobile Legends: Bang Bang Janna Nick, Hairul Azreen dan Hun Haqeem Hari Raya Ini! Reviewed by Ana Suhana on April 15, 2022 Rating: 5

1 comment:

  1. Mesti peminat dan pemain Mobile Legends tak sabar nak berjumpa dengan watak-watak ini..

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.