Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching


Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching l Assalamualaikum. Alahai dah masuk tahun 2020 dah pun. Tapi azam nak kurus, nak sihat, nak fit bertahun-tahun dulu masih tak tercapai. Dah lah gagal nak kurus, nombor dekat weight scale tu pulak makin menaik dan menaik. Stressssss nya!!
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching

Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching


Ada tak yang alami masalah yang sama macam dekat atas tadi tu? Kalau ada kita geng. Eh bukan tak cuba berdiet semua tu, dah cuba ok. Tapi tu lah, kejap on kejap off. Mana tak nya, dugaan bukan main kuat depan mata. Konon nak cheat day sehari tu je. Sekali everyday is cheat day. Haha.

Pernah lah juga nak cuba amal pelan pemakanan sihat tapi bertahan seminggu dua je. Lepas tu dah takde idea nak masak apa. Balik balik menu yang sama. Sampai jemu dah anak tekak ni nak makan. At last makan je lah semua yang boleh di makan tanpa pedulikan jumlah kalori dan makro yang dimakan.

Bersukan? Boleh kira dengan jari je berapa kali bersukan dalam setahun tu. Ada lah juga plan nak istiqomah bersukan setiap hujung minggu, tapi tu lah asyik tunda saja ke minggu depannya. Tau tau dah sampai hujung tahun dah.

Haaa tu antara sebab-sebab utama kenapa ramai di antara kita selalu gagal bila nak kurus, nak sihat, nak diet ni. Korang pun mesti termasuk dalam salah satu sebab tu kan. Tapi kalau kita jumpa cara yang betul, tak mustahil impian untuk kita miliki badan yang sihat dan cantik akan tercapai. Contohnya orang-orang dekat bawah ni. Dorang boleh berjaya kurus kan badan dalam tempoh 30 hari je tau!!! Slim melim dah sekarang semuanya.
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Macam mana dorang boleh berjaya turunkan berat badan dalam 30 hari? Jawapannya dengan sertai program Kurus Dalam 30 Hari SuriKurus Online Coaching. Dah terbukti ramai peserta yang sertai program ni berjaya dapatkan berat badan yang dorang idamkan secara sihat dan selamat.


Pakej 30 Hari SuriKurus Online Coaching


Ana pasti korang tertanya apa yang ada dalam program kurus ni kan? Haaa bagi yang berminat untuk sertai program Kurus Dalam 30 Hari ni, ni Ana share apa yang pakej Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching ni tawarkan berserta kesan pada diri korang.

1. Jurulatih Elit Pengurusan Berat Badan
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Nak kurus nak sihat ni kena ada panduan yang betul. Tak salah nak amal diet sendiri tapi keberkesanan untuk menjadi tu kadang tak seperti yang kita harap. Dengan program Kurus Dalam 30 Hari ni, korang tak perlu pening nak pikir plan jadual dan menu harian korang sebab korang akan dilatih dan dibimbing oleh jurulatih elit yang berpengalaman dalam pengurusan berat badan. So korang just follow je apa yang telah disediakan. Mudah kan?

2. Pelan Pemakanan Sihat

Macam yang Ana cerita dekat atas tadi, ramai antara kita yang nak diet dengan jaga pemakanan mereka tapi info yang mereka ada tak banyak. Tu belum lagi yang amalkan diet yang salah.

Ni Ana bagi satu contoh yang betul-betul terjadi pada kenalan suami Ana. Puncanya dia amal diet yang salah - tak makan nasi tapi ganti makan burger setiap hari. Memang nampak lah perubahan yang dia semakin kurus. Tapi kesan di sebaliknya tu. Sampai satu hari dia terpaksa di masukkan ke hospital dan disahkan mengalami masalah buah pinggang bocor dan tekanan darah tinggi akibat amal diet yang salah.
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Sebab tu pentingnya untuk kita amal pelan pemakanan yang sihat. Dengan program Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching, korang akan diberi pelan pemakanan sihat yang lengkap dengan pengiraan kalori dan macronutrients yang membantu korang untuk turunkan berat badan dengan mudah. Malah pelan pemakanan sihat ini juga akan ditukar setiap bulan. Yang penting korang boleh masak, makan apa saja asalkan korang follow pelan pemakanan yang disyorkan. Syok kan?

Bila dah makan dengan betul, hasilnya badan akan jadi lebih cergas bertenaga, sistem pencernaan jadi lebih baik serta kulit pun akan lebih sihat. Bukan tu saja, dengan amal pelan pemakanan yang sihat, secara tidak langsung kita akan berasa kenyang lebih lama serta takde dah rasa craving nak makan benda yang manis atau berlemak.

3.  Turun Berat Badan

Of course tujuan korang masuk program Kurus Dalam 30 Hari ni untuk turunkan berat badan kan. Tapi korang tau tak yang korang boleh tengok hasilnya seawal minggu pertama. Cepat kan? Apa lagi kalau dah sebulan kan. Tak mustahil korang mampu turunkan berat badan sehingga 4-8 kg. Cuba bayangkan kalau kita turunkan berat badan sendirian, dalam sebulan tu berapa banyak je berat kita yang turun. Paling kuat 1 kg je sebulan. Tak berbaloi kan!!

Dan nak lagi best, korang bukan saja dapat turunkan berat badan malah korang dapat bentuk badan yang cantik dan seimbang. Eh apa beza turun berat badan dengan bentu badan seimbang? Haaa kalau korang nak tau, walau pun berat badan kita dah turun banyak, tapi ada kemungkinan yang komposisi badan kita tak seimbang. Senang kata berat badan dah ideal tapi lemak masih tinggi. So dengan program SuriKurus Online Coaching ni, korang akan dapat capai kedua-duanya sekali. Suka ke tak suka??

 4. Pemantauan dan Follow Up

Sepanjang korang join program ni, jurulatih akan sentiasa pantau diet yang korang amalkan tu. Senang kata jurulatih ni akan check menu yang korang makan hari tu. Nak tengok betul ke tak portion yang korang sediakan tu. So takde lah kes tersasar di jalan yang salah kan.

Lagi satu, bila ada pemantauan dan follow up ni, secara automatik korang akan lebih berdisplin dan konsisten untuk follow apa yang telah disediakan. Takde lah istilah hangat hangat tahi ayam je.

5. Kumpulan Sokongan Motivasi

Selain dari ada jurulatih elit yang akan latih dan pantau korang, program kurus dalam 30 hari ni juga menyediakan kumpulan sokongan motivasi. Apa fungsi kumpulan ni?
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Haaaa kalau korang nak tau, kumpulan ni bertujuan untuk share pengalaman, tips serta beri sokongan moral sesama ahli program. Jadi kita akan lebih bersemangat dan termotivasi untuk capai target masing-masing. Kalau orang lain boleh berjaya, kita pun mesti boleh juga kan.

6. Ganjaran Pada Ahli Program
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching
Menarik tentang program Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching ni, korang bukan saja mampu turunkan berat badan dan dapat bentuk badan yang seimbang, malah korang berpeluang untuk memenangi ganjaran berupa wang tunai dalam Top 3 Biggest Loser. Siapa tak nak kan? Kira bonus tambahan untuk korang juga tu. Sambil diet sambil menang ganjaran.


Sebenarnya ada banyak lagi kebaikan yang korang boleh dapat bila sertai program Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching ni. Yang Ana cerita ni baru beberapa  point je. So pada yang berazam nak dapatkan berat badan ideal dan bentuk badan yang cantik tahun 2020 ni, ni lah masa untuk korang tunaikan impian korang tu. InsyaAllah korang tak kan rugi atau hilang apa pun. Yang korang akan hilang hanya berat badan yang tak diperlukan tu saja. Berminat untuk sertai rakan-rakan yang dah berjaya kurus dalam 30 hari tu? Korang boleh terus WhatsApp di http://bit.ly/2NPzJ4y untuk info lebih lanjut. Untuk update terkini korang boleh follow rapat-rapat Instagram AmalinaPeter_Coach atau terus ke http://amalina-peter.blogspot.com/.
Kurus Dalam 30 Hari Dengan SuriKurus Online Coaching Reviewed by Ana Suhana on January 15, 2020 Rating: 5

13 comments:

  1. Bestnya kalau dapat turun berat banyak macam tu, sampai 20kg
    Bukan mudah bukan?

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam. sangat menarik program ni ^_^

    ReplyDelete
  3. Wah ramai yang dah berjaya ye dengan SuriKurus ni. Dorang guide online je. Nak kuruskan badan memang kena komitmen yang tinggikan Ana

    ReplyDelete
  4. #nakkurus...hahhaa..asal turun sikit berat badan pi makan lagi banyak2..pas tu diet lagi..pusing pusing akak kat situ gak

    ReplyDelete
  5. banyaknyee diorang reduce weight. tahniah2 =)

    ReplyDelete
  6. Wah.. Nampak menarik. Satu cara yang bagus untuk menjaga badan dengan pemantauan cara makan yang betul.

    ReplyDelete
  7. nak kurus jugakkkkk... harap-harap impian 2020 nak kurus berjaya nanti.. kena ada support group mcm ni baru semangat

    ReplyDelete
  8. huhu nak kuwuss tgh gumuk sgt2 ni skkrg

    ReplyDelete
  9. Bagus ada program camni sebab ada coach yang boleh bantu kita. kalau buat sendiri main hentam je. hihi

    ReplyDelete
  10. Bagus untuk yang boleh bagi komitmen..

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.