Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma


Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma | Assalamualaikum. Ada yang tengah tercari-cari susu yang sesuai untuk anak-anak? Kalau ada memang rezeki korang sebab Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma untuk korang semua.
Suffy® B Genius
Suffy®B Genius
Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma

Bukan murah kan harga susu anak ni. Dah beli mahal-mahal sekali tak serasi pula. Dah kena cari lain. Susu yang tadi tu tinggal macam tu je. Memahami dilema yang dialami oleh ibu bapa dalam mencari susu yang sesuai untuk anak-anak, Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma untuk anak-anak korang cuba. Mana tau serasi, boleh lah beli yang besar pula kan.

Ana pasti mesti ada antara korang yang tak pernah dengar tentang Susu Suffy® B Genius ni kan? Sebenarnya Suffy® B Genius merupakan produk terbaru keluaran Suffy Dairy Group Sdn Bhd; sebuah syarikat pengeluar produk tenusu berjenama SUFFYY yang terletak di Ipoh Perak. Bagi menjamin kualiti produk susu jenama Suffy pada tahap yang tertinggi, kesemua produk Suffy di import dari luar negara iaitu Belanda untuk sumber susu kambing dan New Zealand untuk sumber susu lembu.

Kalau korang nak tau, syarikat Suffy bukan baru tau dalam industri produk tenusu ni sebab mereka sebenarnya telah mempunyai pengalaman lebih dari 6 tahun di dalam memasarkan produk berasaskan susu lembu dan susu kambing ke seluruh Malaysia termasuk  Sabah dan Sarawak. Malah bagi menjamin kualiti dan keselamatan para pengguna, jenama Suffy telah memiliki Sijil MESTI dari pihak Jabatan Kesihatan dan Sijil HALAL Malaysia. Antara produk dibawah jenama Suffy ialah :

1. SUFFY ANNIS NUTRICIOUS

Dirumus dengan fomulasi Tri-Guide untuk menyokong dan meningkatkan perkembangan anak-anak kerana mengandungi campuran istimewa bahan-bahan seperti DHA, Prebiotik dari FOS, L-Lysine dan Rantaian Sederhana Triglyceride @ MCT.  Suffy Annis Nutricious sesuai untuk kanak-Kanak yang mempunyai perut yang sensitif dan juga yang kurang selera makan.

2. SUFFY PURE GOAT

Kaya dengan khasiat 100% semulajadi dari susu kambing untuk Si Manja Anda tanpa sebarang pengawet, pewarna atau perisa tiruan.

3. SUFFY GOAT

Suffy Goat diimport khas dari Belanda dan diformulasikan di Malaysia dengan kebaikan-kebaikan buah-buahan seperti kurma dan delima, selain daripada madu dan Manna yang sangat baik untuk membantu sistem penghadaman anak-anak. Suffy Goat sesuai untuk kanak-kanak yang alami masalah alahan protein susu lembu.

SUFFY® B GENIUS

Macam Ana bagitau di awal tadi yang SUFFY® B GENIUS merupakan produk terbaru keluaran jenama Suffy.
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius yag boleh didapati dalam saiz 500 gram ni berfungsi untuk membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh anak-anak 1-3 tahun untuk membesar dengan lebih baik.

Diformulasi dengan B3 (Brilliant, Balance, Boost) yang dirumus dengan DHA (15mg/100g), Vitamin, Mineral, tambahan Prebiotik – FOS & Manna serta buah kurma dan madu, Suffy® B Genius bertindak membantu anak-anak untuk kekal sihat, bijak dan kuat.

SUFFY® B GENIUS DENGAN FORMULA B3
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius
BRILLIANT

Seperti yang kita tahu, perkembangan otak kanak-kanak sangat penting dalam proses pembesaran. Disebabkan itu, kandungan DHA yang merupakan antara komponen utama di dalam otak yang ada di dalam Suffy® B Genius dapat membantu perkembangan otak kanak-kanak dengan baik.

BALANCE

Suffy B Genius membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh Si Manja. Nutrisi yang seimbang membantu Si Manja untuk membesar dengan lebih baik.

BOOST

Selain daripada tu, Suffy B Genius rumusan istimewa Prebiotik dari FOS dan Manna dapat membantu meningkatkan sistem penghadaman kanak-kanak.

Suffy® B Genius Menawarkan Sampel Percuma

Macam Ana bagitau tadi yang Suffy® B Genius sekarang tengah menawarkan 3 sachet sampel secara percuma di Shopee. Kenapa 3 sachet? Sebabnya dengan 3 sachet untuk 3 kali pengambilan masa yang sesuai untuk kita observe keserasian, kesan kepada tubuh badan dan penghadaman anak-anak.

Bagi korang yang berminat untuk mendapatkan 3 paket sampel Suffy® B Genius, korang boleh ikut langkah mudah di bawah. Lepas lengkap semua insyaAllah korang boleh dapat produk dalam tempoh  hari waktu bekerja.

1. Layari laman web http://www.suffy.com.my/sampelsususuffy/.

2. Pilih senarai set percubaan (Suffy B Genius) dan isi  maklumat peribadi.

3. Baca segala butiran yang tentera di (Terms and Condition)  dan  klik pada submit.

4. Log masuk laman web Shopee atau aplikasi Shopee.

* Kalau takde akaun Shopee, korang kena sign up lah dulu ye.

5. Search Suffy Malaysia Official atau klik SINI.

6. Klik pada Suffy B Genius Trial Pack seperti gambar di bawah dan klik beli sekarang.
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius
7. Klik pada semak keluar.

8. Masukkan kod baucar -  SUFFYSBG
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius
9. Klik OK untuk pengesahan.

10. Dan penghantaran akan dilakukan dalam masa 3 hari bekerja.

Tapi perlu diingatkan sampel adalah terhad kepada 50 orang yang terawal bermula 24 Januari 2019 hingga 15 Februari 2019. So korang kena lah cepat-cepat redeem dengan promo kod yang Ana bagitau dekat atas ni.

Ana awal-awal dah redeem tau korang. Hehe. Dan dah dapat pun trial pack tu sekali dengan pek besar sebab nak hadiakan pada anak buah. Memang terbaik lah delivery service pihak Suffy. Dalam beberapa hari je dah sampai order Ana.
Suffy® B Genius
Suffy® B Genius
Tapi korang tengok lah tu. Belum apa-apa dia dah hijack dulu susu Suffy® B Genius ni. Sabar je lah. Sedap sangat katanya. Nampak gaya habis ke dia je lah susu Suffy® B Genius ni. Makin bijak lah ko nak lepas ni. Huhu.

Ok lah kalau korang nak tau maklumat lanjut tentang susu Suffy® B Genius dan produk-produk jenama susu Suffy yang lain, korang boleh layari laman web seperti di bawah :


SUFFY DAIRY GROUP SDN BHD (1189220-K)
No.8 Jalan Niaga Jelapang 2
Halaman Niaga Jelapang
30020 Ipoh
Perak
📞 : 05-525 2992


Suffy® B Genius Membantu Si Manja Kekal Sihat, Bijak dan Kuat Kini Menawarkan Sampel Percuma Reviewed by Ana Suhana on January 28, 2019 Rating: 5

17 comments:

  1. baca tajuk ada free sample terus bukak 😍 nak jugak la

    ReplyDelete
  2. Dah tebus jgk hehe..nak bagi try kat anak buah

    ReplyDelete
  3. wah ada susu br, boleh try nt utk anak2

    ReplyDelete
  4. wahhh...siap boleh tebus sekarang yea..bagus

    ReplyDelete
  5. jumpa semalam susu nie kat pasaraya Ikhwan..

    ReplyDelete
  6. nak jugak sample susu free.. kena cepat2 order ni..

    ReplyDelete
  7. Bagi yang anak-anaknya alahan dengan susu lembu...boleh cuba susu ni kan kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalammuailkum untuk maklumat cik puan suffy bGenius dikeluarkan bagi memenuhi permintaan perlanggan yang kebanyakannya memilih susu lembu untuk anak-anak mereka seperti produk-produk terkenal dipasaran. Jadi suffy bGenius adalah diformulasi dari berasaskan susu lembu harap maklum :)

      Delete
    2. -Wakil daripada suffy malaysia (hayati)

      Delete
  8. Tak pernah dengar nama susu nie tapi bagus lah kan guna susu kambing antara pilihan makanan dan minuman sunnah jugak nie kan Ana..

    ReplyDelete
  9. wah byk ingredient yg nutritious dan bagus untuk kesihatan ibu dan bayi

    ReplyDelete
  10. Susu kambing mmg tak dinafikan khasiatnya. Baguslah ada mcm ni utk membekal nutrisi agar bayi sentiasa sihat.

    ReplyDelete
  11. Bagus betul kandungan bahannya tu.. 😍

    ReplyDelete
  12. Alternatif lain yang menarik.. Boleh try request sample susu ini..

    ReplyDelete
  13. susu suffy Liez dah nak habis tau.. suka sgt diaorg minum

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.