Logitech Signature M650 Mouse Menawarkan Pengalaman yang Lebih Diperibadikan dan Pilihan Kidal

Logitech Signature M650 Mouse Menawarkan Pengalaman yang Lebih Diperibadikan dan Pilihan Kidal

Pilih saiz anda dan bekerja sepanjang hari dengan selesa dengan tatal SmartWheel


KUALA LUMPUR, MALAYSIA - Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) memperkenalkan tetikus Signature M650 wireless baharu yang selesa dan diperibadikan dengan dua saiz berbeza serta pilihan kidal, menawarkan pengalaman yang lebih baik untuk lebih ramai orang. Tetikus wayarles direka bentuk untuk menaik taraf sebarang persediaan meja dan menambah baik pengalaman kerja keseluruhan dengan ciri seperti menatal SmartWheel, klik hampir senyap dan reka bentuk keselesaan berkontur yang membolehkan kerja lebih pantas dan lebih selesa berbanding sebelum ini.



"Terdapat lebih daripada satu bilion pekerja berpengetahuan di dunia, dan kira-kirasl separuh daripada mereka tidak menggunakan tetikus atau mempunyai tahap permulaan atau tetikus bertali dengan fungsi terhad," kata Art O'Gnimh, naib presiden perniagaan arus perdana untuk kreativiti dan produktiviti di Logitech.


“Tandatangan M650 menawarkan pengalaman tandatangan Logitech sebenar dengan fungsi produktiviti mudah yang menjadikan kerja sepanjang hari lebih mudah dan lebih pantas.”




Sama ada bekerja pada dokumen atau menyemak imbas melalui tapak web, SmartWheel Signature M650 membantu menyampaikan ketepatan apabila diperlukan dan mempercepatkan dalam sekelip mata. Signature M650 dan Signature M650 L bersaiz lebih besar juga menampilkan teknologi SilentTouch, mengurangkan bunyi klik sebanyak 90% berbanding Logitech M185 Mouse, sesuai apabila mengklik semasa panggilan video. Nikmati sambungan wayarles yang kuat dan bateri yang bertahan sehingga dua tahun, memberikan anda ketenangan fikiran yang lengkap.






Dengan dua saiz dan pilihan tangan kiri, bentuk berkontur, kawasan ibu jari yang lembut dan cengkaman sisi getah, reka bentuk inklusif Signature M650 membolehkan anda bekerja dengan selesa untuk waktu yang lama dan memberi anda keupayaan untuk menyesuaikan butang sisi ke pintasan kegemaran dengan Logitech Options+. Signature M650, tersedia dalam warna putih pudar, grafit dan mawar, berfungsi dengan sistem pengendalian Windows, macOS, Linux, Chrome OS, ipadOS dan Android. Sambung dalam sekejap melalui Bluetooth (R Low Energy atau penerima USB Logi Bolt.




Reka bentuk mampan mempertimbangkan impak alam sekitar dan sosial dari saat bahan mentah diperoleh sehingga ke akhir hayat. Di Logitech, produk direka untuk memberikan pengalaman pengguna yang hebat dan meminimumkan jejak alam sekitar, itulah sebabnya sebahagian daripada bahagian plastik Signature M650 diperbuat daripada plastik kitar semula (PCR) selepas pengguna - 64% untuk grafit, 26% untuk warna putih. dan 26% untuk bunga mawar. Program PCR Logitech menggambarkan komitmen jenama untuk mereka bentuk untuk kemampanan dan memastikan bahawa plastik dalam elektronik pengguna akhir hayat diberi kehidupan kedua. Inisiatif semasa untuk meningkatkan komitmen ini bermakna bahawa kira-kira separuh daripada tetikus dan papan kekunci dalam portfolio terbesar Logitech termasuk beberapa tahap plastik PCR dan pengenalan produk baharu akan menggunakan plastik PCR, di mana mungkin.'


Harga dan Ketersediaan


Tetikus Signature M650 kini boleh didapati di peruncit sah kami dan platform e-tail. Harga runcit yang dicadangkan untuk Signature M650 dan Signature M650 L bersaiz lebih besar ialah RM159.


Mengenai Logitech


Logitech membantu semua orang mengejar minat mereka dengan mereka bentuk pengalaman supaya semua orang boleh mencipta, mencapai dan menikmati lebih banyak lagi. Logitech mereka bentuk dan mencipta produk yang menyatukan orang ramai melalui pengkomputeran, permainan, video, penstriman dan penciptaan serta muzik. Jenama Logitech termasuk Logitech, dan Logitech G. Ditubuhkan pada tahun 1981, dan beribu pejabat di Lausanne, Switzerland, Logitech International ialah syarikat awam Switzerland yang disenaraikan di SIX Swiss Exchange (LOGN) dan di Pasaran Pilihan Global Nasdaq (LOGI). Cari Logitech di www.logitech.com atau @Logitech.

Logitech Signature M650 Mouse Menawarkan Pengalaman yang Lebih Diperibadikan dan Pilihan Kidal Reviewed by Ana Suhana on February 27, 2022 Rating: 5

1 comment:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.