Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita l Assalamualaikum. Tak mudah jadi seorang wanita. Selain dari perlu pikul tanggungjawab menjaga keluarga dan juga ada yang perlu bekerja, wanita juga sering berdepan dengan masalah kesihatan akibat tekanan yang dihadapi. Yang akhirnya boleh menjejaskan kesihatan fizikal dan mental mereka.

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Tekanan merupakan punca utama yang mengganggu sistem kesihatan badan manusia. Wanita juga tidak terkecuali. Antara masalah utama yang sering dihadapi oleh kaum wanita akibat tekanan ialah hormon tak stabil, haid yang tidak teratur, badan mudah lesu dan cepat letih serta masalah keputihan yang teruk.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Cakap tentang masalah keputihan, ianya merupakan masalah yang sering dihadapi oleh wanita di seluruh dunia. Dan menurut Kementerian Kesihatan Malaysia, statistik menunjukkan yang hampir 75% wanita yang dah berkahwin akan menghadapi masalah keputihan akibat aktiviti seksual. 


Masalah keputihan merupakan lelehan lendir yang berwarna putih, krim atau kelabu yang keluar dari faraj wanita. Namun ramai yang tidak sedar akan risiko dan bahaya penyakit keputihan dan menganggap ianya perkara biasa.


Punca Terjadinya Masalah Keputihan


Ada banyak faktor yang menyumbang kepada masalah keputihan. Antara yang utama ialah :


1. Penjagaan Kebersihan


Bahagian sulit wanita sangat sensitif dan perlu dijaga dengan baik untuk elakkan dari berlakunya jangkitan. Wanita perlu pastikan bahagian tersebut dicuci dengan bersih dan sentiasa kering untuk menghalang pertumbuhan bakteria dan kulat.


2. Gangguan Hormon


Gangguan atau ketidakseimbangan hormon boleh menyebabkan masalah keputihan. Antara punca berlakunya gangguan ini ialah kerana mengandung, pengambilan ubat, tekanan dan pengambilan pil perancang.


3. Masalah Kesihatan 


Wanita yang ada penyakit seperti kencing manis lebih mudah mendapat masalah keputihan. Ini kerana kandungan gula yang tinggi dalam rembesan faraj boleh menyebabkan pertumbuhan kulat yang aktif. Selain tu, wanita yang mempunyai sistem imun yang lemah seperti pesakit AIDS dan kanser juga berisiko mendapat jangkitan faraj.


Cara Pencegahan Masalah Keputihan


1. Pastikan bahagian sulit sentiasa bersih dan kering.


2. Elak guna sabun atau pembersih faraj untuk kekalkan kestabilan PH kawasan tersebut. Elakkan juga dari guna produk pewangi seperti bedak dan semburan. 


3. Ketika haid, kerap tukar tuala wanita. Dan guna panty liner ketika perlu saja.


4. Amal gaya hidup sihat. Kurangkan pengambilan makanan yang tinggi gula, kerap bersenam dan kawal tekanan.


5. Amal Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY untuk atasi masalah keputihan.



Jamu Ratu Emas by REBEAUTY Selamat dan Halal

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita

Seperti yang kita semua tahu, jamu telah lama digunakan oleh nenek moyang kita sejak zaman berzaman untuk kekal cergas dan cantik dalam dan luaran. Jamu terkenal kerana tinggi dengan khasiat kerana dihasilkan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti herba, rempah dan bunga-bungaan.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Dan kalau korang tercari-cari jamu untuk diamalkan, Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY adalah pilihan yang terbaik. Ini kerana ianya selamat, lulus ujian makmal dan berdaftar dengan syarikat farmasi dengan nombor pendaftaran MAL16110048TC. Jamu Ratu Emas juga mempunyai sijil halal dan GMP.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Jamu Ratu Emas Bebas Bahan Berbahaya


Jamu Ratu Emas selamat untuk diamal setiap hari. Ianya bebas dari bahan berbahaya seperti bahan pengawet, hormon, gluten,  gmo dan antibiotik. 


Jamu Ratu Emas diformulasi dari herba semulajadi yang berkualiti dengan ramuan tradisi zaman dahulu. Antara bahan utamanya ialah kacip fatimah, manjakani, pokok serapat dan kunyit hidup yang penuh dengan khasiat dan manfaat untuk kesihatan dalaman wanita.


Antara kebaikan Jamu Ratu Emas ialah :


1. Membantu merawat masalah keputihan dan lendir yang berlebihan

2. Menghilangkan bau busuk di bahagian sulit wanita

3. Merawat kegatalan bahagian sulit wanita

4. Mengurangkan kesakitan ketika datang haid (senggugut)

5. Berfungsi memperbaiki kitaran haid

6. Menjadikan badan lebih bertenaga dan cergas

7. Kekal awet muda

8. Merapatkan / mengetatkan miss V

9. Payudara lebih montok

10. Punggung lebih anjal


Cara Pengambilan Jamu Ratu Emas


Jamu Ratu Emas sesuai diamalkan seawal usia 16 tahun. Sebotol ada 30 biji dan sehari hanya perlu consume 2 biji setiap pagi selepas sarapan. Untuk kesan yang terbaik, banyakkan minum air masak dan elakkan dari mengambil kafein dan gula yang berlebihan.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Bagi yang sedang datang haid, stop dulu dari consume sebab masa ni sistem penyerapan badan berkurangan. Jadi kalau korang consume juga Jamu Ratu Emas ni, khasiat yang ada padanya akan terbazir kerana hanya 80%  saja yang dapat diserap oleh badan. Rugi kan?


Untuk wanita yang sedang mengandung pula, korang tak disarankan untuk consume Jamu Ratu Emas ni demi kesihatan baby dalam perut. Sebaiknya hanya consume ubat dan supplement yang disaran oleh doktor.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Manakala untuk wanita yang sedang menyusukan bayi, korang boleh consume Jamu Ratu Emas ni selepas baby berusia 2 bulan ke atas. Antara fungsi jamu ialah ianya boleh mengecutkan peranakan serta menambahkan susu ibu.


Testimoni Positif Jamu Ratu Emas


Jom kita tengok antara testimonial mereka yang berjaya dapat atasi masalah keputihan yang dihadapi selama ini. Badan pun jadi lebih cergas dan bertenaga. Paling syok boleh dapat balik aset bak anak dara. Best kan??


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita


Bagi yang berminat untuk cuba sendiri kebaikan Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY ni, korang boleh dapatkannya sekarang sebab tengah ada promosi sekarang.


Harga biasa : 

1 x botol  = RM129

2 x botol = RM258


Harga promosi : 

1 x botol = RM80 (free postage)

2 x botol = RM150 (free postage)


Amacam, jimat banyakkan kalau beli sekarang. Siap boleh dapat free postage dan free gift lagi. Rugi tak grab sekarang. Untuk pembelian korang boleh klik link whatsApp atau terus ke akaun shopee seperti di bawah :


http://www.wasap.my/60142397162/RatuEmasBeauty 


https://shopee.com.my/rebeauty_official


Untuk info lebih lanjut dan promosi yang ada pula, korang boleh layari laman sesawang atau media sosial Jamu Ratu Emas seperti di bawah :


Website l Facebook l Instagram l Tiktok  l Youtube

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Atasi Masalah Keputihan Wanita Reviewed by Ana Suhana on February 09, 2022 Rating: 5

1 comment:

  1. Senang nak makan jamu sekarang nie sebab dah ada pil macam nie kan Ana..

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.