Dapatkan Kulit Cantik Dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Atasi Masalah Pencernaan Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Dapatkan Kulit Cantik Dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Atasi Masalah Pencernaan Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox l Assalamualaikum. Kalau dah nama perempuan, tak kira lah berapa umur mereka, mesti nak maintain cantik dan langsing. Betul tak? Tapi masalahnya bila umur makin meningkat, susah nak maintain tu semua.


Dapatkan Kulit Cantik Dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Atasi Masalah Pencernaan Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox


Tapi sekarang tak perlu risau sebab Kitsui boleh bantu dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox. Untuk pengetahuan korang, produk-produk Kitsui meggunakan bahan semulajadi dan ianya tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya dan BEBAS hormon, bahan pengawet, GMO, gluten dan antibiotik. 



Ianya juga lulus ujian makmal dan mempunyai HALAL Jakim. Jadi ianya selamat untuk seisi keluarga dan sesuai untuk vegan. Kalau tak, tak kan lah jenama Kitsui mampu bertahan lebih dari 20 tahun kan.


Kulit Cantik Dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute


Siapa yang tak nak cantik kan? Tapi tu lah, ada je masalah kulit yang kita akan hadapi. Antara yang common ialah kulit kering, kulit kusam, tona warna tak sekata, jerawat, parut jerawat, pigmentasi, lingkaran gelap bawah mata serta kedutan. Semua ni terjadi akibat faktor usia dan sebab-sebab yang lain.


Tapi semua ni korang boleh atasi dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute yang menggunakan formulasi terkini dari Korea dan teknologi dan buah beri dari Itali. Selain tu produk Kitsui ini juga menggunakan teknik pembekuan berpekatan tinggi untuk dijadikan serbuk serta menggunakan mesin vakum tanpa vakum alkohol. Jadi kebersihan dan keselamatan produk sangat terjaga.


Kitsui WhiteBerries BB Beaute  diformulasi dari 6 jenis beri yang kaya dengan antioksidan aktif iaitu :



Beribiru - raja antioksidan dan dipilih oleh Time Magazine sebagai buah-buahan superfood yang paling disyorkan


Kranberi - dikenali juga sebagai buah Rubi dan kaya dengan antosiani


Strawberi - juga dipanggil sebagai buah Rubi dan mengandungi vitamin C lebih dari oren


Rasberi - kaya dengan flavonoid dan magnesium


Plum - buah yang kaya serat dan tinggi dengan potasium


Anggur - kaya dengan serat dan tinggi dengan vitamin K dan B6


Manfaat Kitsui WhiteBerries BB Beaute


Antara manfaat utama Kitsui WhiteBerries BB Beaute terletak pada 3 vitamin utama yang terkandung di dalamnya iaitu :


1. Vitamin E


Membantu melindungi kulit daripada radikal bebas, kaya dengan antioksidan yang membantu melambatkan proses penuaan serta mencerah dan  melembapkan kulit wajah.


2. Vitamin C


Berfungsi meningkatkan penyerapan zat besi, meningkatkan pembentukan kolagen serta bertindak mencantikkan kulit.


3. Vitamin A


Vitamin A berfungsi menjadikan kulit lebih sihat serta meningkatkan fungsi penglihatan mata


Testimoni  Kitsui WhiteBerries BB Beaute









Proses Detox Menjadi Lancar dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox



Semakin usia meningkat, proses pencernaan dan detox badan kita menjadi semakin lemah. Selain tu, masalah ini juga berpunca daripada habit pemakanan yang berlebihan dan suka makan makanan berlemak, kurang pengambilan makanan berserat dan kurang minum air serta tidak melakukan aktiviti senaman.


Kesannya toksin dalam badan akan meningkat dan akhirnya akan menyebabkan kita menghadapi masalah seperti masalah berat badan berlebihan, masalah kulit, badan cepat berasa letih, mempunyai masalah bau badan dan juga mulut berbau.


Rawat sebelum terlambat. Atasi masalah korang tu dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox - serat harian yang mengandungi semua bahan semulajadi termasuk campuran ramuan herba asli dan serat buahan yang direka khas untuk bantu tingkatkan sistem pencernaan badan. 


5 bahan utama yang digunakan di dalam Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ialah :




1. Buah-buahan


Kitsui Fedloss Fibre D’Tox mengandungi extrak buah-buahan seperti oren, kiwi, epal, avocado, tomato, lemon dan nenas yang tinggi dengan serat, zat besi, magnesium, potasium, kalsium, sodium dan vitamin A, B & C yang berfungsi merendahkan kalori dalam badan serta membantu memastikan badan kekal terhidrat. 


2. Acacia Gum 


Atau lebih dikenali sebagai gam arab - kaya dengan serat probiotik yang berfungsi melancarkan sistem penghadaman dan mengekalkan kesihatan usus.


3. Psyllium Husk


Serkam beras yang tinggi dengan kandungan probiotik dan serat larut dalam air yang membantu melancarkan sistem pencernaan.


4. Senna


Mengandungi sennosides yang bertindak membantu menggalakkan pergerakan usus. 


5. Teh hijau


Mengandungi catechin yang berfungsi meningkatkan kadar metabolisme tubuh badan.


Testimoni Kitsui Fedloss Fibre D’Tox









Macam mana? Nampak tak berapa ramai yang dah berjaya dapatkan kulit cantik dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan atasi masalah pencernaan dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox. Hanya 1 sachet sehari korang dah boleh dapat hasil seperti testimoni di atas. Kosnya pula sangat lah murah dan berbaloi. Hanya RM1.78 sehari untuk Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan RM1.60 sehari untuk  Kitsui Fedloss Fibre D’Tox. Ditambah pula ianya diformulasi secara unik menggunakan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk memenuhi keperluan pemakanan gaya hidup moden harian rakyat Malaysia.


So bagi korang yang berminat untuk merasai sendiri kebaikan produk Kitsui dan nak dapatkan kecantikan semulajadi, korang boleh dapatkannya secara atas talian di platform Kitsui Shopee Mall. Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari website atau media sosial Kitsui seperti di bawah :


Website : 

https://kitsui.com.my/


 Facebook : 

https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

 

Instagram :

https://www.instagram.com/kitsuimalaysia


 Tik Tok :

https://vt.tiktok.com/ZSJefYjJy/


Shopee :

https://shopee.com.my/kitsui.my.hq?smtt=0.0.9

Dapatkan Kulit Cantik Dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Atasi Masalah Pencernaan Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox Reviewed by Ana Suhana on August 11, 2021 Rating: 5

3 comments:

  1. Patut nampak kulit Ana makin cantik sekarang nie..

    ReplyDelete
  2. mesti sedap ni.. alahai akak ni mmg kena kurangkan byk ni.. dah mok sgt dah ni

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.