Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas di PG Mall

Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas di PG Mall l Assalamualaikum. Korang perasan tak semenjak dua menjak ni, ramai yang dah celik mata tentang pelaburan emas. Tak kisah lah baik di bandar atau di kampung-kampung. Kalau sebelum ni hanya peminat emas je yang suka beli emas, tapi sekarang semua orang pun berebut nak beli emas. Sebabnya semua tahu melabur dalam emas ni tak kan rugi. 

 

Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas di PG Mall


Cakap pasal emas, Ana nak share dengan korang satu berita gembira. Korang tau tak yang korang boleh beli emas pada harga yang cukup murah di PG Mall. 


Siapa tak kenal dengan PG Mall kan? Sebuah platform e-dagang pertama di Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017 dan telah mempunyai lebih dari 1juta pengguna. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai Top 3 platform atas talian yang paling banyak dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight. Nak lagi best PG Mall terima semua jenis pembayaran termasuk lah e-wallet. Mudah kan?


916 Hari Kebudayaan Emas Setiap 16 September


Sebelum cakap pasal promosi emas di PG Mall, korang tahu tak yang Persatuan Emas Malaysia (MGA) telah memutuskan yang 916 Hari Kebudayaan Emas atau Gold Cultural Day akan disambut pada 16 September setiap tahun.


Tujuan hari kebudayaan ini diadakan adalah untuk memberi kesedaran kepada orang ramai yang hiasan emas adalah sebuah ikatan dalam budaya Malaysia selain dari untuk merangsang ekonomi emas tempatan dan membantu perdagangan dua hala Malaysia.


Sebenarnya Ana baru je tau yang 916 merujuk kepada angka yang bermakna dalam industri Emas di mana 916 mewakili 22 karat emas dan merupakan sejarah yang paling popular digunakan untuk perhiasan emas di negara-negara seperti Malaysia dan Singapura. Menarik kan?


Ok bagi menyahut dan menyokong Hari Kebudayaan Emas tersebut, PG Mall dengan bangganya akan mengadakan promosi jualan emas pada harga yang sangat murah bermula pada 15 hingga 17 September 2020 akan datang.


Sepanjang tempoh tersebut, korang berpeluang membeli perhiasan emas 916 pada harga serendah RM24x/g sahaja. Murah kan!! Siapa yang suka kumpul koleksi emas, ni lah masa untuk korang tambah koleksi yang ada. Dekat PG Mall je korang boleh beli emas pada HARGA KILANG dan PENGHANTARAN PERCUMA tau!!! Nak tengok perlbagai jenis perhiasan emas yang ada korang boleh layari https://pgmall.my/Jewellery-1. Dan jangan lupa apply kod dekat gambar bawah ni untuk enjoy lebih banyak diskaun ok.


Oh ya kalau korang kenal mana-mana peruncit atau pemborong yang jual emas, korang boleh ajak dorang sertai kempen ni. Tapi kena make sure lah harga yang ditawar adalah harga kilang.


Lebih Tawaran Hebat di PG Mall


Ni lah salah satu sebab kenapa Ana suka shopping di PG Mall. Ana yakin korang pun suka juga. Sebabnya bukan hanya ada satu tawaran, malah lebih dari tu. Confirm banyak yang korang boleh jimat lagi-lagi kalau korang pengguna Touch n' Go dan Boost. Jom tengok apa tawaran yang ditawarkan oleh PG Mall kali ni :


1. Touch n' Go


Bermula 1 hingga 30 September 2020, eksklusif bagi pelanggan baru di PG Mall yang bayar guna e-wallet Touch n' Go, korang layak untuk dapat nilai tambah sebanyak RM3 dengan perbelanjaan minimum RM15. Klik sini untuk mendaftar : https://pgmall.my/tngnewshopper.


2. Boost


Pada yang guna kaedah pembayaran Boost pula, bermula 5 September sehingga 4 Oktober 2020 ni, korang layak untuk dapat RM3 cashback dengan setiap pembelian minimum RM15.


3. Health and Beauty Essential Week


Bermula 15 hingga 30 September 2020,  bagi pembelian produk kesihatan dan kecantikan di https://pgmall.my/heatlhbeauty-essentials-week, korang boleh apply kod promosi di bawah untuk enjoy diskaun menarik :


i. Kod promosi : LOVEPGHB25 - Diskaun RM25 dengan perbelanjaan minimum  RM100 dan penghantaran percuma terhad pada RM4.


ii. Kod promosi : LOVEPGHB30 - Diskaun RM30 dengan perbelanjaan minimum  RM150 dan penghantaran percuma terhad pada RM4.


So macam mana? Menarik kan tawaran-tawaran di PG Mall ni. Rugi tak grab masa promosi ni tau. Tak susah pun. Hanya duduk dekat rumah atau di pejabat je korang boleh beli semua barang keperluan. Nak bayar pun mudah.


Dan pada peminat emas, jangan lupa save the date - 15 hingga 17 September 2020. Emas harga kilang dan penghantaran percuma tu PG Mall nak bagi. Tak dapat kat tempat lain tau. Haa so cepat-cepat ajak keluarga dan kawan-kawan korang beli emas di PG Mall ni. Nak minta en suami belanja emas pun boleh sangat. Murah-murah je tu.


Untuk maklumat lanjut tentang PG Mall atau promosi-promosi yang sedang berlangsung, korang boleh layari website atau media sosial PG Mall.

Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas di PG Mall Reviewed by Ana Suhana on September 11, 2020 Rating: 5

22 comments:

  1. wahh..bagus ni..
    harga emas pun makin naik skrg..bagusnya beli bila ada promosi mcm ni..

    ReplyDelete
  2. Sesiapa yang ada rancangan nak beli emas inilah masanya kan kak.

    ReplyDelete
  3. Perghhh.... Promosi terbaik ni. Harus grab cepat² peluang yang ada. Bestnya shopping kat sini. % Cashback dia pun tinggi.

    ReplyDelete
  4. Wahhh. Murah harga emas dia. Bersinar mata tengok emas.jom beli emas

    ReplyDelete
  5. Menarik nya dengan harga emas yg ditawarkan.bagak berbaloi.mudah skrg nak beli emas

    ReplyDelete
  6. Betul lah memang sekarang ni orang kata pelaburan emas sangat menguntungkan kerana harga emas akan makin naik memang berbaloi sapa yang dah lama simpan emas ni hehehe PG Mall pun ada emas dah bagus...

    ReplyDelete
  7. Now I know there is Gold Cultural Day every year haha. time to buy gold kat PG Mall tmr

    ReplyDelete
  8. Yaya baru tau Gold Cultural Day sama dengan Hari Malaysia. Tiap-tiap tahun tunggu tarikh ni la kut nanti..mana tau banyak promosi macam PG Mall buat.

    ReplyDelete
  9. Boleh tahan murah juga laaa harganya di PGmall ni...waduh nafsu soping dah mari daaaa....

    ReplyDelete
  10. Wah PG Mall semakin meriah kan, now they even have gold promotions. I will check out.

    ReplyDelete
  11. Wahhh tawaran hebat bermula hari ni di PG Mall sempena 916 the Gold Cultural Day.. Boleh buat surprise ni..

    ReplyDelete
  12. baru tahu 916 ni famous dekat Malaysiaa dengan Singapore. Lepas ni boleh beli emas dekat PG Mall. Berbaloi-baloi!

    ReplyDelete
  13. Lovely news. PGMall suka kan buat Surpriseeee. Ada je hari nak belai dan gembirakan pelanggan. Paling best cara bayar tu semua method boleh. Nanti kita usha kot ada berkenan di hati tgh mencari ni. Coincidence ♥.

    ReplyDelete
  14. Murah ni.. Masa ni kene grab.. Tak sangka kat pg mall ade jual emas.. Siapa suka ema sboleh terjah delat sini

    ReplyDelete
  15. Kak Ana, masuk telegram channel PG Jewel. Banyak koleksi emas mereka update tau. Berkenan betul dengan gelang pulut dakap. Hahaha

    ReplyDelete
  16. Ala nape lah kejap sgt. Huhu. Harap ada lg kejutan mcmni di hujung bulan

    ReplyDelete
  17. hebat PG Mall sekarang boleh beli emas online. Dah la emas tengah hot selling sekarang, mesti laku keras nie

    ReplyDelete
  18. Sementara emas tengah murah, jom beli. Jadi aset mudah lebur. Hehe. Tahniah PG Mall atas usaha untuk meningkatkan ekonomi negara

    ReplyDelete
  19. Murah tu emas di PG Mall, elok beli sbb murah utk pelaburan masa depan sbb menyimpan emas mmg terbaik

    ReplyDelete
  20. Nak tambah koleksi emas . Tahun ini lah . Jangan tahun depan emas dah naik . Beli tahun ini . Jual tahun depan .

    ReplyDelete
  21. sekarang ramai yang berebut beli emas kan. tak rugi beli emas ni harga makin naik

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.