Aloe AC Clean Bubble Cleanser Mencuci dan Melembutkan Kulit Muka Dengan Buih-Buih Halus


Aloe AC Clean Bubble Cleanser Mencuci dan Melembutkan Kulit Muka Dengan Buih-Buih Halus | Assalamualaikum. Hi korang. Hari ni Ana excited nak share dengan korang tentang Aloe AC Clean Bubble Cleanser Mencuci dan Melembutkan Kulit Muka Dengan Buih-Buih Halus ni. Ana sendiri dah guna dan honestly Ana sangat sangat sangat suka kan cleanser ni. 
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser Mencuci dan Melembutkan Kulit Muka Dengan Buih-Buih Halus

Memang tak sangka Ana berpeluang untuk guna sendiri Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni sebab Ana dah lama sangat ushar produk ni. So bila berpeluang ni, memang Ana guna sungguh sungguh lah nak tengok kesan dia macam mana kan. 

Tapi sebelum Ana share pengalaman Ana guna Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni Ana nak cerita lah dulu tentang produk ni dulu. Pada yang first time dengar tentang produk ni, kalau korang nak tau ianya merupakan produk dari negara Korea, negara yang terkenal dengan produk penjagaan kulit no 1 di dunia.
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser diformulasi menggunakan 10 jenis ekstrak tumbuhan semulajadi di mana bahan utama yang digunakan ialah Tea Tree Leaf Oil dan juga Aloe Barbadensis Leaf Juice.
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Seperti yang kita tau Tea Tree Leaf Oil ni sangat baik untuk melindungi kulit, menjadikannya licin dan lembap serta kulit kekal segar. Tea tree oil juga bagus untuk bantu korang yang mempunyai masalah kulit berjerawat tau. So korang wajib cuba Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni sebab dia berfungsi untuk merawat jerawat dengan membersihkan pori hingga ke dalam untuk menyingkirkan segala sebum, kulit mati dan kekotoran serta membantu mengawal minyak
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Pada yang takde masalah jerawat jangan risau sebab Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni sesuai untuk semua jenis kulit muka. Macam Ana jenis kulit kering pun boleh pakai. Masalah kulit kering ni pula ialah tak semua cleanser sesuai untuk diguna. Ada sesetengah tu mengeringkan lagi kulit dan buatkan kulit Ana rasa terengsa, tegang macam tu. Tapi dengan Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni, Ana perasan kulit tak rasa tegang langsung. In fact kulit Ana jadi lembap, lembut dan rasa sihat. Sekarang macam dah jadi habit pula asyik nak pegang pipi sendiri. Hehe.
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Lagi satu contoh masa pergi Terengganu baru-baru ni, cuaca dekat sana teramatlah panas. Kulit rasa macam terbakar je. Tapi lepas cuci muka dengan Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni kulit rasa macam dapat vitamin. Rasa segar sangat. Hilang rasa bahang matahari tadi.

Macam Ana bagitau dekat atas, Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni sejenis cleanser yang bertekstur kan buih.
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Aloe AC Clean Bubble Cleanser
Part buih ni pun Ana suka sebab buih dia sangat halus. Jadi syok masa kita gosok-gosok buih tu dekat muka. Terasa lembut sangat. Bau pula bau  segar tea tree oil tu.

Nak guna Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni senang je u olls. Tutorial macam video dekat bawah ni.
Hanya basahkan muka dan tapak tangan, pam cleanser ke tapak tangan dan urut secara membulat. Kemudian bilas dengan air bersih. Selesai.

Overall memang Ana suka suka suka sangat dengan Aloe AC Clean Bubble Cleanser dari Hansaegee Nature ni. And Ana recommend sangat sangat untuk korang cuba sendiri. Harga sebotol Aloe AC Clean Bubble Cleanser ni hanya RM65 dengan saiz 150ml.

Nak beli dekat mana??? Korang boleh refer link atau Whatsapp no dekat bawah ni. Nak tau maklumat lanjut atau produk lain dari Hansaegee Nature pun boleh. So selamat mencuba korang.

Contact :
017-695 6079 (WhatsApp only)

Online Shop:


Blog :

Twitter :

Facebook page:

Youtube Page : 


Aloe AC Clean Bubble Cleanser Mencuci dan Melembutkan Kulit Muka Dengan Buih-Buih Halus Reviewed by Ana Suhana on March 27, 2019 Rating: 5

10 comments:

  1. kita pun guna ana..best sgt..:)

    ReplyDelete
  2. Apa yang PC nampak kebanyakkan produk dari Korea asasnya adalah tmbuh-tumbuhan..bunga-bungaan..semua yang dekat dengan alam dan semulajadi.Itu yang best.

    ReplyDelete
  3. liez pun suka.. buih2 dia gebu.. lepas cuci rasa segar je muka.

    ReplyDelete
  4. Bestt ni husniey pun baru cuba.. Kata tuan suami nanti habis ni, kita repeat beli lagi.. Untung dia nak belanja

    ReplyDelete
  5. Foam cleanser memang best..lembut je bila apply kat muka. Tapi tak pernah cuba lagi produk ni..

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.