Kejutan Harijadi Dengan Cake Explosion Box dari Cake Rush

Kejutan Harijadi Dengan Cake Explosion Box l Assalamualaikum. Siapa yang tercari-cari idea kejutan untuk sambutan harijadi atau hari-hari istimewa, apa kata korang order Cake Explosion Box dari Cake Rush ni. Confirm orang yang korang raikan tu akan happy dengan surprise yang korang buat tu.


Kejutan Harijadi Dengan Cake Explosion Box dari Cake Rush


Siapa tak suka surprise kan? Even benda yang kita buat tu simple, tapi akan jadi kenangan paling istimewa buat seseorang. Cuma kadang tu kita buntu tak tahu nak bagi apa kan.



Terbaru Cake Rush berkolaborasi dengan Flower Chim telah menghasilkan idea kejutan yang unik melalui Cake Explosion Box. Istimewanya explosion box ni ialah apabila si penerima membuka kotak tersebut, mereka akan disambut dengan kejutan rama-rama yang berterbangan. Bukan seekor tapi sekumpulan rama-rama. Confirm dorang akan terkejut dan tak sangka dengan kejutan tersebut. Baru lah surprise namanya.



Korang boleh tengok video Ana dan anak-anak buka kotak istimewa ni. Bukan main terperanjat si kecik tu bila nampak banyak rama-rama berterbangan.



Dalam cake explosion box ni juga ada kek comel tau. Korang boleh pilih sama ada nak Rainbow Cake, Chocolate Fudge, Pandan Gula Melaka, Walnut Carrot atau Ferrero Dome. Nak lagi istimewa lagi, korang boleh je add on bunga, customized picture dan extra gula-gula.





Seriously memang best lah cake explosion box ni. Betul-betul menceriakan hari istimewa insan yang dirai tu. Korang boleh order cake explosion box ni seawal 3 hari dari tarikh penghantaran. Boleh pilih masa yang ditetapkan juga. Mudah sangat lah sekarang ni. Semuanya dihujung jari je.


So pada yang berminat nak order Cake Explosion Box ni, korang boleh order di laman sesawang Cake Rush. Bukan setakat cake explosion box, ada banyak lagi pilihan kejutan yang korang boleh pilih. Ada jambangan bunga, bakul buah, hadiah kelahiran dan banyak lagi. Korang klik je link dekat bawah ni ok.


Website : https://www.cakerush.my


Facebook :

https://www.facebook.com/cakerush.malaysia


Instagram : https://www.instagram.com/cakerush.my


Tiktok : 

https://www.tiktok.com/@cakerush.official



Kejutan Harijadi Dengan Cake Explosion Box dari Cake Rush Reviewed by Ana Suhana on March 01, 2024 Rating: 5

No comments:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.