SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan & Kesegaran Feminin Wanita


SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan & Kesegaran Feminin Wanita | Assalamualaikum. Hi korang. Hari ni Ana share tentang penjagaan peribadi kaum wanita iaitu SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan & Kesegaran Feminin Wanita. 
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan & Kesegaran Feminin Wanita

Pernah tak  korang terfikir kenapa kulit di sekitar kawasan intim lebih gelap berbanding kawasan kulit badan yang lain? Mesti dah macam-macam petua dan produk korang cuba untuk cerahkan kawasan tersebut kan. Tapi masih juga tak berkesan. Kadang tu rasa give up juga lah kan. Sampai rasa keyakinan diri tu menurun. Betul tak? 

Kalau korang nak tau bukan korang saja yang hadapi masalah tersebut. Sebabnya ramai je wanita di seluruh dunia mempunyai kegelapan kulit di bahagian intim mereka. Mesti korang tertanya apa punca yang menyebabkan perubahan warna tersebut kan? Banyak faktor sebenarnya. Antaranya ialah faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan rutin bercukur yang kerap. Habis tu nak buat lagu mana lagi bak kata orang utara. 

Jangan sedih jangan risau sebab sekarang dengan Sumber Ayu 3X Whitening PearlyWhiteianya korang akan dapat mencerahkan kulit di kawasan tersebut sekaligus mengembalikan tahap keyakinan diri korang.

Kandungan SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE 
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE 
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi 3 ekstrak pemutih semulajadi yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit licorice, bengkoang dan susu.

Licorise telah digunakan sejak berabad yang lalu bukan saja oleh masyarakat Asia malah turut digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah.

Manakala bengkoang mengandungi vitamin B1 dan C yang membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar.

Susu pula bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.  

Keistimewaan SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE 

Tak semua produk pencuci yang ada di pasaran sesuai untuk kawasan tersebut. Ini kerana hanya pencuci feminin yang mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH 3.5 sehingga 4.5 saja yang sesuai digunakan.

Memahami kepentingan tahap keseimbangan tersebut, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dicipta dengan kandungan tahap pH yang sesuai iaitu pH 3.5 untuk memastikan kawasan feminin berada kita dalam keadaan yang selesa . Ia juga mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan  kegatalan.
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE
SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE
Selain daripada 3 ekstrak pemutih semulajadi di atas, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga mengandungi kayu rapet dan ekstrak manjakani sebagai ramuan tradisional dan istimewa kali ni dalam kuantiti berganda untuk faedah yang lebih besar kepada pengguna.

Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan dapat memberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta menjadikan hubungan perkahwinan lebih mesra.

Tambahan pula, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White adalah halal dan bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Selain itu, ia juga  dapat memberikan keselesaan kepada pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. 

Apabila ramuan-ramuan ni bergabung di dalam Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White, ianya dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin, membantu pertumbuhan semula kulit serta dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya.

Harga SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE 

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dengan penambahbaikan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50.

SUMBER AYU rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA.  Rangkaian Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.


SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE Untuk Pencerahan & Kesegaran Feminin Wanita Reviewed by Ana Suhana on November 02, 2018 Rating: 5

12 comments:

  1. Bagus ni..penggunaan pencuci sebegini lebih lazim digunakan ketika uzur.Membersih dan merawat dalam masa yang sama.

    ReplyDelete
  2. bagus ni.. mmang dari dulu paki sumber ayu ni..huhuu

    ReplyDelete
  3. Pencuci wanita yang dah lama ada.. muncul dengan produk baru.. bagus..

    ReplyDelete
  4. Kinah pun guna yang ni. Memang best👍👍

    ReplyDelete
  5. Kak Sue baru nak cuba juga yang baru nie Ana.. biasa pakai Sumber Ayu yang daun sirih tu..

    ReplyDelete
  6. Sumber Ayu keluarkan produk baru dah ya. Wah, suka tengok gambar Ana yang first tu.

    ReplyDelete
  7. Sumber Ayu ni dah lama kan dalam pasaran.. Baguss betul produknya ni.. Thank you for sharing Ana

    ReplyDelete
  8. macam best je ssumber ayu ni...ingat nak cuba jjuga lah...

    ReplyDelete
  9. mama tgk adik mama ada pakai dan baunya mmg best. cuma mama je xleh pakai sebab alergy mmg xleh pakai fw

    ReplyDelete
  10. bestnyer Sumber Ayu ni..akak pun nk try jugakk

    ReplyDelete
  11. Sebelum ni Mimi guna yang kaler merah tuh. Best jugak.

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.