#MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia


#MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia | Assalamualaikum.  Girls..... #MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia akan berlangsung next week. That's mean it's time for shopping spree. Suka tak?? 
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia

Korang pernah dengar tak tentang #MYCYBERSALE ni? Kalau nak tau #MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia ni dah masuk kali ke-5 tau kali ni. Ada yang menarik tau tentang #MYCYBERSALE ni. Jom kita tengok apa yang menarik tu.
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
Acara ini bakal menyaksikan peningkatan penyertaan dari Perusahaan Kecil Sederhana (PKS / SMES) di mana daripada 1,200 peniaga, hampir 70 peratus adalah dari PKS di bawah lebih dari 20 kategori runcit. Dan daripada jumlah tersebut, sekurang-kurangnya 600 penjual bersedia untuk menghantar pesanan ke luar negara termasuk China, United Arab Emirates, United States dan beberapa negara di Eropah dan  Asia Tenggara.

#MYCYBERSALE 2018 juga telah menarik lebih daripada 100 rakan kongsi seperti Pinnacle Partners Commerce.Asia, Fusionex, Mastercard and Lazada; Premier Partners Mobiversa, SAP Malaysia, Shippop, Shopback, CapFiX and y5zone Malaysia; Gold Partners iPay88 and Malaysia Productivity Corporation (MPC) and Silver Partners SF Express, eGHL, GDex, LWE, SF Express, World First dan City-Link Express.
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia ini di anjurkan oleh PIKOM dan disokong oleh MDEC. Datuk Yasmin Mahmood selaku Ketua Pegawai Eksekutif MDEC turut memuji usaha PIKOM dalam penganjuran kempen MYCYBERSALE untuk tahun kedua pada tahun ini.

"Dimulakan oleh MDEC pada tahun 2014, kami dengan sukacitanya terus menyokong #MYCYBERSALE, kerana ianya banyak membantu lebih ramai PKS tempatan mengambil platform yang betul di arena e-dagang yang semakin berkembang dan menjadikan Malaysia sebagai kuasa e-dagang serantau." kata Datuk Yasmin Mahmood.

Bagi yang tertanya bila kah #MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia di akan berlangsung, ok ni Ana nak war war kan yang jualan terhebat ni akan berlangsung bermula 3 - 7 September 2018 di www.mycybersale.my. Antara jenama yang akan mengambil bahagian ialah LazadaShopee, Shopback, 28Mall, Malaysia Airlines Berhad, Qoo10, Hermo, Shopback, Coca Cola, Mead Johnson dan Unilever.
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
#MYCYBERSALE 2018
Di jangka #MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia ni akan menarik lebih daripada 13.9 milion pembeli  dengan target jualan sebanyak RM370 milion kerana terdapat pelbagai tawaran menarik pada harga yang sangat murah meliputi tawaran untuk barangan elektronik, fesyen, bayi dan anak-anak, perjalanan, kesihatan dan kecantikan, rumah dan hidup, makanan dan minuman, perkhidmatan kesihatan, peralatan rumah, dan peralatan sukan.

So jangan lupa save the date iaitu pada    3 - 7 September 2018 hanya di www.mycybersale.my.  Bagitau dekat semua family and friends untuk enjoy penjimatan hebat ni. Happy shopping korang.

#MYCYBERSALE 2018 - Jualan Atas Talian Terbesar di Malaysia Reviewed by Ana Suhana on September 01, 2018 Rating: 5

17 comments:

  1. Nilah masa yang ditunggu-tunggu..hahaha..ekin memang minat shopping online ni..lebih2 lagi time sales..hehe

    ReplyDelete
  2. wah best jom shopping mesti banyak diskaun

    ReplyDelete
  3. mycybersale kembali..yehaaa...harap2 barang yg dah lama aim tu ada la diskaun..hehe

    ReplyDelete
  4. Wooww macam menarik je ni syok lah kalau ada promosi nanti baru best nak shopping 🛒

    ReplyDelete
  5. shopping ana.. jgn tak shopping hehehee

    ReplyDelete
  6. Wahhh mesti diskaun best best punya ni kan.

    ReplyDelete
  7. Adududu.. Mau hilang amount dlm bank ni.. Huhu

    ReplyDelete
  8. Jom shopping sampai lebam hahaha...

    ReplyDelete
  9. Alamak, macam nampak duit dah terbang melayang ni hahaha!

    ReplyDelete
  10. rabia tak pernah shopping dgn mycybersale ni.

    ReplyDelete
  11. online shopping ni hahaha tahan ja la dugaan diaaa

    ReplyDelete
  12. Hati tak kuat bila ada sale macam ni

    ReplyDelete
  13. Hati ku hancur.. hahaha.. sale nie sangat mengundang.. 🤣🤣

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.