i-Kao Jepun Memperkenalkan The “Élégance Premium Set” Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

i-Kao Jepun Memperkenalkan The “Élégance Premium Set” Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Awet Muda 


Assalamualaikum. Korang nak kulit yang sihat, licin dan bersinar macam orang Jepun? Kalau nak, Ana nak recommend korang untuk cuba  produk dari i-Kao - jenama kecantikan dan kosmetik nombor 1 Jepun iaitu The Élégance Premium Set. Set kecantikan ini mengandungi 4 unit produk penjagaan kulit iaitu Élégance, Lotion Oxygène, Sérum La Crème dan Beauté Coton.



i-Kao Konsep Berteraskan "Kecantikan Melalui Teknologi"


Untuk pengetahuan korang, i-Kao pada awalnya ditubuhkan untuk membangunkan peralatan perubatan berkualiti tinggi untuk hospital kosmetik dan pembedahan plastik.


Melihat demand dalam industri kecantikan mendapat sambutan yang sangat baik, i-Kao kemudiannya memperkenalkan alat kecantikan  melalui  gabungan sempurna teknologi pintar terkemuka dan estetika ke dalam peranti. Seperti yang ada di dalam The Élégance Premium Set ni. 


i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar


Kalau korang nak tau lagi, produk i-Kao yang dipatenkan ini telah memenangi anugerah dan juga telah diiktiraf di seluruh dunia atas keberkesanan dan inovasinya. Hebat kan??



The Élégance Premium Set dari i-Kao Rejim Kecantikan Terbaik Untuk Kulit Wajah


Macam Ana mention dekat atas tadi, The Élégance Premium Set ni didatangkan dengan 4 unit produk penjagaan kulit iaitu Élégance, Lotion Oxygène, Sérum La Crème dan Beauté Coton. Set ini berfungsi untuk mengembalikan kulit wajah yang cantik dan sihat hanya dari dalam rumah. 


Paling best, kesan seawal beberapa hari dah boleh nampak tau. Tapi kalau nak nampak kesan yang lebih ketara, korang kena pakai set ni secara konsisten selama beberapa minggu. Haa masa tu baru lah nampak perbezaan kulit korang yang baru tu. Ok jom tengok details setiap produk yang ada dalam set Élégance lifting product ni. 


i.  The Élégance Peranti Terbaik Untuk Rawatan Di Rumah


Siapa kata dekat rumah tak boleh dapat rawatan terapi muka sama macam di spa atau salun kecantikan? Kalau ada alat yang terbaik dan produk yang lengkap, korang pun boleh menikmati rawatan muka profesional hanya dari rumah.


i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

The Élégance menggunakan teknik dermatologi dari Jepun yang terbukti secara klinikal dan diprogramkan dengan 6 teknologi berbeza yang disokong sains.


1. Teknologi Membersih


The Élégance berkesan menyingkirkan sehingga 99.5% kotoran liang roma, keratin lama, sel kulit mati, minyak, sisa kosmetik dan kotoran lain dengan membersihkan secara mendalam hingga ke dalam kulit.



2. Teknologi IPL


Teknologi IPL (Intense Pulsed Light) berfungsi merawat kerosakan kulit akibat selaran cahaya matahari, bintik penuaan, tona warna tidak sekata, masalah pigmentasi dan kemerahan akibat jerawat melalui kekuatan gelombang tenaga cahaya.


3. Teknologi LIFT


Teknologi LIFT merangsang penghasilan kolagen semulajadi untuk menegangkan kulit wajah dan mengurangkan kedutan halus sehingga 20%.


4. Teknologi Penjagaan Mata


Peranti The Élégance dari i-Kao ini bertindak melembapkan kulit yang halus di sekeliling mata secara intensif dengan mengurangkan bengkak dan lingkaran hitam, serta mencegah kekeringan dan kerengsaan.


5. Teknologi Terapi LED


i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

Teknologi ini memberi manfaat terapeutik kepada kulit  dengan merangsang sintesis kolagen, meningkatkan aliran darah, menghapuskan bakteria jerawat dan mengawal pengeluaran minyak pada wajah.


6. Teknologi Therapeutic Warmth


Membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikan kulit dengan menyerap lebih baik segala kebaikan dari produk penjagaan kulit seterusnya mengurangkan kemerahan pada wajah.


Peranti ni sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Bukan perempuan je boleh guna, lelaki pun boleh tau. Paling best ia menggunakan rangsangan otot elektrik (EMS) untuk memberi rasa sensasi tenang yang mendalam untuk membantu melegakan ketegangan pada otot. Ala ala massage gitu.



ii.  The Lotion Oxygène Beri Suntikan Oksigen Segera 

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

The Lotion Oxygène berfungsi memberi suntikan oksigen segera ke dalam kulit untuk memperbaharui sel dan tekstur kulit kita. Kulit akan jelas kelihatan lebih lembut dan halus dari sebelumnya.


Losyen i-Kao ini mengandungi ekstrak plum Jepun yang kaya dengan antioksidan dan anti-penuaan. Hasilnya garis kedutan di wajah akan semakin berkurang dan wajah nampak lebih awet muda.

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar


Selain tu losyen ni mampu memberi kesegaran pada kulit wajah sehingga tanda-tanda keletihan pada kulit tidak lagi kelihatan.


Korang yang ada masalah kulit kusam pun bagus pakai The Lotion Oxygène ni sebab ia dapat membantu mencerahkan warna kulit. Baru lah nampak lebih berseri-seri.



iii. The Serum La Crème Meremajakan Kulit Wajah

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar


The The Serum La Crème dari The Élégance Premium set menawarkan 4 fungsi untuk kecantikan kulit wajah iaitu :


1. Mengangkat & Menegangkan Kulit


The Serum La Crème merupakan krim serum anti-penuaan terbaik untuk meremajakan semula kulit kerana ianya dirumus secara profesional menggunakan bahan-bahan yang terbukti secara klinikal.


2. Lembut & Berkesan

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

Krim serum i-Kao bersifat lembut pada kulit dan berkesan untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang paling sensitif.


3. Berkuasa & Proaktif


The Serum La Crème bertindak menguatkan serat kolagen dan elastin, seterusnya meningkatkan kepadatan dan isipadu kulit. Krim ini juga mampu mengecilkan pori-pori dan membentuk semula kontur kulit dengan efektif.


4. Pemulihan & Sihat


Dengan penggunaan The Serum La Crème yang konsisten, kulit wajah yang kusam dapat diperbaiki. 


Selain tu kerosakan kulit akibat selaran matahari seperti  penampilan bintik-bintik gelap juga dapat dikurangkan, menjadikan tona kulit lebih sekata dan wajah nampak lebih berseri.



iv. Beauté Coton Bantu Tingkatkan Keberkesanan Losyen dan Krim The Élégance Premium

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar


Beauté coton mempunyai tekstur kapas yang sangat lembut dan direka unik untuk meningkatkan keberkesanan penggunaan Lotion Oxygène dan Sérum La Crème.

i-Kao Jepun Memperkenalkan The Élégance Premium Set Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar

Beauté coton digunakan pada peranti The Élégance, bersifat tidak menyerap sebaliknya memasukkan segala kebaikan losyen dan krim ke dalam kulit wajah. Menggunakan sutera berketumpatan ultra tinggi, Beauté Coton membantu memudarkan sel kulit kusam untuk hasil kulit yang lebih halus dan bersinar.



Élégance Premium Set Diuji Secara Klinikal


Pada yang nak dapatkan kulit wajah yang awet muda, sihat, cantik dan berseri-seri, boleh lah cuba Élégance Premium Set dari i-Kao ni. Jangan ragu-ragu nak cuba sebab macam Ana mention dekat atas, Élégance Premium Set dari i-Kao ini telah dipatenkan dan telah memenangi anugerah antarabangsa. Malah ianya telah diuji secara klinikal dan mendapat kelulusan pihak berkuasa. So boleh lah pakai dengan yakin. 


Kalau korang nak tau lagi, Élégance Premium Set telah dijual beribu-ribu unit di seluruh negara termasuk Perancis, England dan kini di Malaysia. Kebanyakan pengguna yang dah guna produk kecantikan i-Kao ni sangat berpuas hati dengan keberkesanannya. 



Order dan Bayar Secara COD


Dekat mana nak dapatkan produk i-Kao ni??  Haaa korang boleh beli elegance lifting product ni di website i-Kao. Pembayaran boleh dibuat secara Cash on Delivery lagi. Kot korang risau nak bayar awal kan. Yang nak bayar online pun boleh. Boleh bayar melalui kad kredit atau debit. Takde masalah. Yang penting penghantaran adalah PERCUMA terus ke rumah korang. Ok selamat mencuba dan selamat mendapatkan  wajah cantik, halus dan sihat seperti awek Jepun. 













i-Kao Jepun Memperkenalkan The “Élégance Premium Set” Untuk Kulit Yang Lebih Sihat dan Bersinar Reviewed by Ana Suhana on August 09, 2022 Rating: 5

No comments:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.