Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak

Chewies Immunolicious Gummy - Perlindungan Terbaik Kanak-kanak l Assalamualaikum. Sebagai ibu bapa, Ana tersangatlah risau bila tengok statistik kanak-kanak yang dijangkiti Covid-19 saban hari. Makin menaik setiap kali dilaporkan. Nak lagi risau bila punca jangkitan tu dapat dari sekolah. Ramai dah kenalan terdekat yang telah dijangkiti virus ni. Habis tu tak kan tak bagi anak-anak ke sekolah pula kan. Ketinggalan lah pelajaran mereka nanti.

Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak


Chewies Immunolicious Gummy - Perlindungan Terbaik Kanak-kanak


Mujur sekarang dah ada program vaksin untuk kanak-kanak. Kurang sikit lah rasa risau tu. Tapi walau anak-anak kita dah divaksin, tapi tak bermakna mereka kebal dari jangkitan wabak berbahaya tu kan. Lagi-lagi anak-anak yang masih kecil. Sentiasa perlu diingatkan tentang SOP yang perlu diamalkan. Masa diingatkan, mereka ingat lah. Tapi bila dah jumpa kawan-kawan, semuanya lupa.


Untuk kurangkan risiko jangkitan untuk Syafi semasa di sekolah, Ana beri dia perlindungan tambahan. Ana beri dia Chewies Immunolicious Gummy, produk tambahan kanak-kanak yang terkenal dan dipercayai di Malaysia.


Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak


Mudah tau korang nak bagi anak-anak makan Chewies Immunolicious sebab dia didatangkan dalam bentuk gummies yang comel. Rasa dia pula punya lah sedap. Rasa buah-buahan sebenar. Macam makan gula-gula je. So korang yang ada anak-anak yang so called picky eater pun sure akan suka dengan Chewies Immunolicious ni.



Chewies Immunolicious Dengan Wellmune


Sebab selain dari rasa yang sedap (penting tu untuk tarik minat anak-anak), Chewies Immunolicious ada satu bahan yang sangat istimewa iaitu Wellmune - award winning ingredient yang dipatenkan dari USA.


Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak


Kalau korang nak tahu, Wellmune telah dibuktikan secara klinikal untuk bantu kuatkan sistem imun badan anak-anak untuk lawan patogen berbahaya, mengurangkan simptom batuk dan selesema serta mengurangkan peratus hari sakit kanak-kanak.


Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak



Chewies Immunolicious Juga Mengandungi Vitamim C & ZinC


Selain dari Wellmune, Chewies Immunolicious juga mengandungi vitamin C dan ZinC yang berfungsi membekalkan antioksidan yang tinggi untuk melawan radikal bebas dan mengekalkan kesihatan imun harian kanak-kanak.


Sejak Syafi amalkan Chewies Immunolicious, Ana perasan yang Syafi jarang selesema dah. Dia pun semakin aktif.


Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak


Sekarang Ana bagi Suraya consume juga Chewies Immunolicious ni. Kemain suka si kecik tu bila makan gummies sedap ni. Sampai minta extra lagi. Hehe. Oh ya, Chewies Immunolicious ni boleh diamalkan untuk kanak-kanak seawal 2 tahun ok. Sehari hanya 2 biji je.



Chewies Immunolicious Dalam 3 Perisa


Pada yang tertanya dekat mana boleh beli Chewies Immunolicious ni, korang boleh dapatkannya di farmasi-farmasi berdekatan korang. Nak lagi mudah dan selamat, korang boleh beli secara atas talian di platform Shopee atau Lazada.

Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak

Chewies Immunolicious terdapat dalam 3 perisa buah-buahan iaitu strawberi, oren dan mangga. Jangan ditanya yang mana satu best sebab semuanya sedap belaka. Tak caya korang beli lah ketiga-tiga perisa ni dan tengok anak-anak korang suka ke tak. Hehe. 


So jangan lupa dapatkan Chewies Immunolicious sekarang untuk perlindungan tambahan setiap hari untuk anak-anak dari jangkitan wabak berbahaya hari ini. 


Untuk maklumat lanjut tentang Chewies Immunolicious, korang boleh layari website dan Facebook seperti di bawah :


Website :

https://mychewies.ajrph.com/


Facebook : 

https://www.facebook.com/chewiesmy



Chewies Immunolicious Gummy Perlindungan Terbaik Kanak-kanak Reviewed by Ana Suhana on February 18, 2022 Rating: 5

1 comment:

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.