Menangi Peraduan RM110,000 Duit Raya with Lam Soon's Raya Fiesta Berganda


Menangi Peraduan RM110,000 Duit Raya with Lam Soon’s Raya Fiesta Berganda | Assalamualaikum. Sebut pasal duit siapa je tak nak kan. Sekarang ni nak buat apa pun semua pakai duit. Bak kata orang ramai, nak buang yang sepatutnya pun pakai duit tau. Apa lagi kalau nak sediakan keperluan seharian. Ni Ana happy sangat nak share dengan korang di mana korang boleh Menangi Peraduan RM110,000 Duit Raya with Lam Soon’s Raya Fiesta Berganda yang sedang berlangsung sekarang ni.
Menangi Peraduan RM110,000 Duit Raya with Lam Soon’s Raya Fiesta Berganda

Memandangkan yang bulan Ramadan semakin menjelang , banyak persiapan yang perlu kita buat samada persiapan dari segi penyucian rohani dan jasmani. Tak dilupa kan persiapan pembersihan rumah secara rapi. Ye lah, kebersihan tu kan separuh dari iman. Bila rumah bersih secara langsung rohani dan jasmani kita pun jadi bersih sekali. Rasa tenang je kan. Baru lah boleh panggil rumahku syurgaku aka home sweet sweet home. Baru lah tetamu yang berkunjung rasa selesa lagi-lagi pada musim perayaan yang bakal tiba nanti.

Untuk pengetahuan korang, terdapat banyak jenama di bawah Lam Soon yang boleh memudahkan kerja-kerja pembersihan rumah dan menjaga kebersihan diri seperti :
1. Antabax - rangkaian penjagaan diri antibakteria Halal no 1 di Malaysia

2. Bio-home - rangkaian pembersihan rumah mesra alam yang diperbuat daripada bahan terbiodegradasikan dan berasaskan tumbuhan

3. Pembersih khusus wanita Orchid

4. May & Fruitale - Rangkaian penjagaan diri

5. Zip & Labour - Bahan pencuci rumah 


Petua Kebersihan dan Pembersihan untuk Ramadan! 

1. Guna rangkaian mandian Antabax untuk memberikan perlindungan 24 jam daripada 99.9%  kuman berbahaya, serta menjadikan kulit kekal lembap dan segar.

2. Pencuci Dapur bio-home adalah agen pencuci yang mesra alam, dibuat daripada 100% bahan aktif berasaskan tumbuhan yang mampu menanggalkan kesan kotoran degil juga pada kesan minyak. Pada masa yang sama, bahan ini lembut pada kulit – sesuai digunakan untuk membersihkan permukaan dapur selepas memasak hidangan sahur atau iftar.

3. Kaum hawa pula boleh menjaga kebersihan bahagian intim mereka dengan mudah menggunakan pembersih khusus wanita Orchid yang mengandungi herba traditional seperti manjakani, kacip Fatimah dan daun sirih serta mempunyai pH seimbang 3.5 yang sesuai untuk bahagian intim. 


Petua Kebersihan dan Pembersihan untuk Raya! 

1. Travel Kit Antabax terdiri daripada Penyembur Pembersih, Gel Pembersih Tangan Segera, Tisu Pembersih Anti-Bakteria dan krim mandian digunakan untuk pembersihan di mana sahaja terutamanya semasa dalam perjalanan balik kampong.

2. Untuk menyegarkan lantai ruang tamu, ruang makan dan dapur, gunakan pencuci lantai mesra alam bio-home dengan bauan Asia seperti serai dan teh hijau. Pencuci lantai ini tidak perlu dibias kerana tiada sebarang toksik.

3. Untuk menghilangkan kesan minyak dan kotoron degil seperti kunyit, guna cecair pencuci pinggan ZIP yang berkuasa, menjimatkan dan lembut pada tangan. Amalkan pembersihan secara terus di dalam dapur and ruang makan untuk mengelakkan timbunan pinggan mangkuk dan perik kuali bertambah.

Peraduan Raya Fiesta Berganda
Memahami tekanan kenaikan kos sara hidup terutama ketika melakukan persiapan untuk musim perayaan ni, korang tau tak yang jenama-jenama penjagaan rumah dan peribadi di bawah Lam Soon telah bergabung untuk memberi kegembiraan kepada korang dengan peraduan Raya Fiesta Berganda yang menawarkan sebanyak 416 hadiah sepanjang 13 minggu ni yang bernilai RM110,000. Hadiah-hadiah berupa DUIT RAYA tu terdiri daripada :

Hadiah Mingguan :
390 x RM100

Hadiah Istimewa :
21 x RM1,000

Hadiah Utama :
5 x RM10,000

** Peraduan ini akan berlangsung dari 2 April sehingga 2 Julai 2018


Cara Mudah Untuk Sertai Peraduan Raya Fiesta Berganda

1. Beli mana-mana product Lam Soon bernilai RM20 dalam satu resit.

2. Kemudian namakan 3 jenama Lam Soon yang terlibat dalam peraduan ini.

3. Hantarkan jawapan korang melalui Whatsapp ke +6012 526 3391 beserta nama penuh dan nombor IC. Sertakan juga gambar resit korang sebagai bukti pembelian untuk tujuan pengesahan. Jika resit pembelian RM20 termasuk dua atau lebih jenama yang mengambil bahagian, anda berpeluang untuk memenangi salah satu daripada 21 hadiah istimewa bernilai RM1,000!!!
Menurut En. Francis Ng, Pengurus Besar Kanan Jabatan Penjagaan Isi Rumah dan Peribadi, Lam Soon Edible Oils Sdn Bhd’s Bahagian Pemasaran, peraduan ini bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pengguna atas sokongan mereka terhadap jenama-jenama Lam Soon. 

“Kami faham persediaan untuk musim perayaan boleh menyebabkan ketegangan perbelanjaan isi rumah kerana terdapat terlalu banyak benda yang perlu dibeli. Produk-produk kami adalah keperluan sepanjang tahun untuk isi rumah dan individu untuk mengekalkan kebersihan rumah dan peribadi. Musim perayaan adalah masa yang terbaik dan paling bermakna untuk menggembirakan mereka dengan hadiah wang tunai yang boleh digunakan untuk perbelanjaan mereka yang lain dan menjadikan sambutan perayaan meninggalkan kenangan yang lebih mendalam,” kata En. Ng.

Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Raya Fiesta Berganda contest, sila layari  www.rayafiesta.com
Menangi Peraduan RM110,000 Duit Raya with Lam Soon's Raya Fiesta Berganda Reviewed by Ana Suhana on April 19, 2018 Rating: 5

35 comments:

  1. Wah best nie Ana, nanti Kak Sue nak join juga lah..

    ReplyDelete
  2. Kinah memamng pengguna tegar mandian antabax. Best sangat. Bolehlah borong antabax banyak-banyak mana tau dapat duit raya ni

    ReplyDelete
  3. Wah menarik sangat ni..
    Banyak tu hadiahnya 😍

    ReplyDelete
  4. barangan lamsoon mmg akak suka esp antabax tu.. labour pun akak pakai.. kalau menang best juga ni

    ReplyDelete
  5. bestnya... byk brg.. kalau join and rezeki menang untung bebetoi.

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh...ade peraduan la...mana tau kot ada rezeki kan..boleh la cuba

    ReplyDelete
  7. syok ni kalo menang duit raya...tq share info ni..mn tau terajin nk join

    ReplyDelete
  8. Menarik contest ni, nanti nak join jugak :)

    ReplyDelete
  9. Yeay...nak join jugak sebab product ni akak memang guna..memang every month beli..mana tau ada rezeki dapat duit raya kan

    ReplyDelete
  10. waa.. kena join ni !!!!!!!! nak topup duit shopping.. hee~

    ReplyDelete
  11. Mama ucapkan selamat hari jumaat kepada sis ana. Dah jadi model sabun :) Tahniah dan semoga makin maju

    ReplyDelete
  12. Hashtag jangan lepaskan peluang hehe :3 Thank you for sharing kak Ana ^^

    ReplyDelete
  13. Wahh boleh join ni, mana tahu kan jadi salah sorang pemenang. Heheh :)

    ReplyDelete
  14. Wah, kalau rezeki boleh menang besar. Raya sakan lah

    ReplyDelete
  15. wao!!! so much to win!!!! kali ni raya mesti happy lepas menang besar ni kann....
    all the best everyone!!!!

    ReplyDelete
  16. Wah bestnya contest nih Ana. Nak join jugaklah nanti

    ReplyDelete
  17. Banyak nya produk yg dikeluarkan oleh Lam soon dan semuanya produk utk pembersihan. Boleh lah guna produk lam soon utk bersihkan rumah, dlm masa yg sama mana lah tahu rezeki menang hadiah ke kan.

    ReplyDelete
  18. Banyak sungguh produk2 Lam Soon ni ye?. Ingat zaman dulu2 makcik2 guna sabun fruitale tu untuk buat gubahan. Kreatif jugak. Wow wow hadiah yang ditawarkan tu menarik sungguh. Harus ku cuba....

    ReplyDelete
  19. Bestnyaaa menang dapat duit raya !! Saya mak join la nanti. Tak boleh lepaskan peluang keemasan ni. Hehehe. Terima kasih atas info :)

    ReplyDelete
  20. Syiokkkk nya! Nak join, nak join.... syarat pun mudah jer, hadiah lak lumayan!
    Doakan Nina menang ehh... hehee

    ReplyDelete
  21. Bookmark entri ni, nak join juga.. Banyak guna produk ni dekat rumah, semua produk yang digunakan memang sangat bagus.. menarik dan best hadiah yang ditawarkan nak join.. Wish me luck

    ReplyDelete
  22. Wah dah ada kontest raya rupanya.

    Tak sabar nak puasa dan raya.

    Nak join jugak la, mana tahu menang hadiah best ni. Aminnn

    ReplyDelete
  23. Semoga menang dan dapatkan uang untuk membeli kebutuhan di hari raya nanti. Ayuuukk blogger Malaysia ikutan join tuh moga kalian menang ya. Abby doakan

    ReplyDelete
  24. Rezeki klu mng 10k tu heheh. Tapi kalau membeli mmg guna produk untungla alang3 dah berbelanja keperluan rumah
    Join sekali

    ReplyDelete
  25. yg aida guna is antabax & fruitale.
    fruitale tu lama dah dlm pasaran. i like. lgpun ana, murah. affordable.

    ReplyDelete
  26. Alamak kita tengok hadiah utama tu menerujakan nak masuk heheh sebab kita guna juga produk penjagaan keluarga dari jenama ini...

    ReplyDelete
  27. yes. nanti mak nak join. mana tahu boleh menang kereta ;) mak memang guna produk lamsoon ni semua

    ReplyDelete
  28. Seronoknya hadiah dia. Sempat lagi ke nak join. Hahaha nak g cari produk tu join contest sekali..mana tau menang hadiah tuuu

    ReplyDelete
  29. Wah banyak tu. Teruja nak join ni. Ok jom jom cari produk n join kontes ni

    ReplyDelete
  30. Nanti ruby nak memborong antabax. itu wajib ada dekat rumah. Doakan ruby menang ya kak. Boleh la balik kampung beraya. Hehehe

    ReplyDelete
  31. I use most of Lam Soon products and my favourite product is Antabax and Labour. The products are good. For those that want to win cash prize, may consider join the contest as it offer cash prize.

    ReplyDelete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤

All Rights Reserved by Ana Suhana © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.