Wordless #02 - Ana Suhana

Jan 30, 2017

Wordless #02

Assalamualaikum.




  📌 6 pesanan Iman Ghazali tentang mati, masa, nafsu, amanah, solat dan lidah.

14 comments:

  1. comellah peta minda tu.. info yg bermanfaat (y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Comel senang nak attrack orang baca dan senang ingat. :)

      Delete
  2. Memang betullah semua jawapan kepada soalan di atas :) Nice sharing :)

    ReplyDelete
  3. tq for sharing.. btw cntik map tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?? Pandai org yg buat tue. Sis google jer tue 😅

      Delete
  4. Kalau cikgu2 kat sekolah guna bahan macam ni ngajar murid, tentu senang ingat agaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya. Sebab masa saya sekolah dulu, cikgu memang suruh buat peta minda untuk mudah ingat. Rindu pulak zaman belajar dulu. 😅

      Delete
  5. Replies
    1. Semoga bermanfaat buat kita semua InsyaAllah.

      Delete

Yang kurik itu kendi
Yang merah itu saga
Yang molek itu budi
Yang indah itu bahasa

Terima kasih pada yang sudi tinggalkan jejak di sini. InsyaAllah Ana akan membalas kunjungan anda semua ❤